مشخصات پایین Xbox Series S باعث می شود بازی های گرافیک فشرده دوام کمتری داشته باشند – Caverns of Mars: Recharged Dev


Xbox Series S از روزی که مایکروسافت آن را معرفی کرد موضوع بحث های زیادی بوده است و با گذشت بیش از دو سال از نسل فعلی کنسول، هنوز بحث بر سر این است که آیا در مقایسه با Xbox Series X و PS5 مشخص نشده است یا خیر. گفتگو در حال وقوع است. در این مسیر در مضیقه قرار خواهید گرفت. توسعه دهندگان نیز به این بحث ملحق شده اند و در هر دو طرف طیف قرار می گیرند، اما خود مایکروسافت گفته است که به طور قابل پیش بینی، کنسول به سختی مانع توسعه خواهد شد.

مطابق باMars Caverns: Recharged’sبه گفته طراح و تهیه کننده بازی تاداس میگاوسکاس، Xbox Series S با تعمیق نسل با مشکل مواجه خواهد شد. در مصاحبه اخیر با GamingBolt، Migauskas گفت که قدرت محاسباتی و حافظه کم به این معنی است که با بالا رفتن سن بازی نمی‌تواند با نیازهای فنی بازی مطابقت داشته باشد و بعید می‌شود که به طور مداوم 1440p/60 ارائه کند. گفت. بازی FPS که مایکروسافت در زمان معرفی آن وعده داده بود.

او گفت: “جواب کوتاه – نه.” با استفاده از یک معیار (مقصود) به نام FLOPS، مقایسه Xbox Series X با Xbox Series S تفاوت 3 برابری در قدرت محاسباتی GPU نشان می‌دهد. اکثر بازی‌های فعلی از خطوط لوله تاخیری استفاده می‌کنند. جایی که دستیابی به اهداف وضوح مورد انتظار در هر دو کنسول، تفاوت 2.25 برابری را به ما می دهد. افزودن ‘ها برای کاهش اندازه حافظه موجود، رسیدن به عقب را بسیار دشوارتر می کند.”

در همان مصاحبه، Migauskas همچنین درباره تفاوت‌های بین پردازنده‌های گرافیکی PS5 و Xbox Series X صحبت کرد و گفت که اگرچه هر دو قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی هستند، اما این تفاوت احتمالاً عاملی در توسعه با پیشرفت نسل خواهد بود. بیشتر بدانید.

مصاحبه کامل با میگاوسکاس به زودی منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.غارهای مریخ: شارژ مجدداکنون بر روی PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید