اینکه آیا سختافزار نسبتا ضعیف Xbox Series S در مقایسه با سایر کنسولهای نسل کنونی به مرور زمان برای توسعهدهندگان به مشکل تبدیل میشود یا خیر، از همان روزی که مایکروسافت آن را معرفی کرد، موضوع بحث بوده است. که سری S دارای محدودیت هایی است که می تواند منجر به مشکلات توسعه، به ویژه از دیدگاه مصرف کننده شود.
Trine 5: The Clockwork Conspiracy به نظر می رسد توسعه دهنده Frozenbyte با این مفهوم کلی موافق است. مدیر بازاریابی Frozenbyte، Kai Tuovinen، در مصاحبهای با GamingBolt، در پاسخ به سوالی درباره Xbox Series S و اینکه آیا سختافزار آن میتواند همگام با نسخههای هم عصر خود با پیشرفت نسل پیش برود، گفت: در حالی که کنسولها مطمئناً گزینهای عالی هستند، او گفت: برای کسانی که به دنبال خرید سختافزار ارزانتر هستند، میتواند از منظر توسعه به یک «گلوگاه» تبدیل شود، بهویژه برای بازیهای سختافزاری.
Touvinen می گوید: «از دیدگاه یک توسعه دهنده، سخت افزار قدرتمندتر همیشه بهتر است. “برای بازی های گرافیکی فشرده، من فکر می کنم سری S می تواند یک گلوگاه باشد زیرا شما به پشتیبانی سری S نیاز دارید. از نظر یک بازیکن، کنسول مقرون به صرفه تری دریافت می کنید. من فکر می کنم گزینه خوبی است.”
البته در حال حاضر این یک فرضیه صرف نیست. استودیو لاریان با مشکلات فنی برای خرید مواجه است.دروازه بالدر 3Split-Screen Co-op به خوبی روی Xbox Series S کار کرد و عرضه بازی RPG مورد انتظار Xbox را به تاخیر انداخت. سال گذشته، Techland همچنین در مورد اینکه چگونه GPU کنسول مانع توسعه می شود صحبت کرد.
در طول مصاحبه ما، تووینن همچنین به GamingBolt فاش کرد:سه تایی 5در PS5 و Xbox Series X با سرعت 4K/60 FPS و در Xbox Series S با سرعت 1440p/60 FPS اجرا میشود. Touvinen همچنین تایید کرد که این بازی “حداقل” 12 ساعت است.
در اوایل سال جاری، Frozenbyte همچنین درباره Game Pass صحبت کرد و گفت که چگونه “به اشباع بیش از حد محتوا کمک می کند” علیرغم اینکه “برنامه ای جالب است که گیمرهای بیشتری را در مقیاس بزرگ به دست می آورد.” . بیشتر بدانید.
Trine 5: The Clockwork Conspiracyتابستان امسال برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat