مدتی است که در مورد مالکان و ناشران پلتفرم می شنویم که به دنبال یافتن راه های جدیدی برای کسب درآمد از بازی های خود با تبلیغات زنده هستند، و به نظر نمی رسد که این شایعات از بین رفته باشند. ) همین را نشان می دهد.
حق ثبت اختراع بر روی روشی است که “ارائه محتوای شخصی شده برای یک تجربه بازی آنلاین غیر مزاحم” است. با توجه به ارسالی، این روش بر «شناسایی مکانهای درون محیط بازی برای همپوشانی محتوا در بازههای زمانی و شناسایی محتوا برای نمایش به کاربر» تمرکز دارد. این به معنای شناسایی فعالیت شما و ارائه تبلیغات درون بازی است. همزمان با گیم پلی بلادرنگ اجرا می شود.
همانطور که در بالا ذکر شد، این اولین بار نیست که می شنویم شرکت هایی که رویه های مشابه را هدف قرار می دهند. در اوایل سال جاری، ما گزارش دادیم که مایکروسافت در حال کار بر روی یک برنامه تبلیغاتی درون بازی برای عناوین رایگان بازی است و ادعا می شود که طرح های مشابهی برای سونی نیز در دست انتشار است.
پتنت ها لزوماً نشان دهنده برنامه های مشخص نیستند، و در بسیاری از موارد شرکت ها فقط از ایده ها و فناوری ها محافظت می کنند، اما اگر چیزی در این راستا به طور رسمی اجرا شود، در بهترین حالت شک و تردید خواهد بود.
مایکروسافت اخیراً قیمت عناوین Xbox Series X/S شخص اول را 70 دلار تأیید کرده است، اما همچنین گفته است که می تواند قیمت سخت افزار و اشتراک را در برخی مواقع افزایش دهد. یک مدل درآمدزایی تهاجمی، که سعی میکند بینندگان را متقاعد کند که تبلیغات درون بازی به نوعی «خارج از راه» هستند، احتمالاً برای تودهها خوب عمل نمیکند.
نویسنده: Shubhankar Parijat