Xbox Boss اخراج‌های اخیر را با ایمیل داخلی بررسی می‌کند


مایکروسافت اخیرا اخراج 10000 کارمند خود را تأیید کرده است و بسیاری از استودیوهای ایکس باکس نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند، از جمله 343 Industries، Bethesda Game Studios و The Coalition. با توجه به گستردگی اخراج‌ها، جای تعجب نیست که مایکروسافت در روزهای اخیر با انبوهی از انتقادات و پرسش‌ها مواجه شده است، به طوری که فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در ایمیلی که اخیراً برای همه کارمندان ایکس‌باکس ارسال شده، گفت: با این وضعیت برخورد می‌کند.

در ایمیلی که توسط Kotaku به اشتراک گذاشته شد، اسپنسر گفت که تیم رهبری بازی مایکروسافت «باید تصمیماتی را در مورد اخراج‌هایی اتخاذ کند که به نظر او «موفقیت بلندمدت» را ممکن می‌سازد. اسپنسر “پیامدهای فردی این تصمیمات” را اذعان کرد که آنها “آسیب دیده اند” و همچنان از کارمندان برای حمایت آنها در “این زمان دشوار” درخواست می کند.

اینم متن کامل ایمیل:

“این هفته هفته سختی در سراسر مایکروسافت و اینجا در تیم بود. مکالمات تک به تک و گفتگوهای تیمی زیادی وجود داشت، بنابراین می‌خواستم لحظه‌ای وقت بگذارم و پیامی را که از رهبر شنیدم تکرار کنم. فکر کنید. .

“این یک لحظه چالش برانگیز برای کسب و کار ما است و اقدامات ما در این هفته انتخاب های دردناکی بوده است. خیر، اما پیامدهای فردی آن تصمیمات واقعی است. من می دانم که دردناک است. از شما برای حمایت از همکاران خود در مدیریت این تغییرات متشکرم.

“در هفته های آینده فرصت های زیادی برای اتصال و پاسخ به سوالات شما وجود خواهد داشت، از جمله به روز رسانی بازی ماهانه هفته آینده برای تیم هایی که در آن جلسه شرکت می کنند، و ما برای ارائه پشتیبانی با تیم ZeniMax در تماس نزدیک خواهیم بود.” GLT و من هستیم. تلاش برای شفافیت هر چه بیشتر. پیشرفت در ابهام دشوار است، اما من مطمئن هستم که با هم از این لحظه سخت عبور خواهیم کرد. افزایش.

“ایکس‌باکس به لطف بازیکنان، سازندگان و کار ما در خدمت یکدیگر، سابقه طولانی موفقیت دارد. من به آینده اطمینان دارم و به بخشی از این تیم افتخار می‌کنم، اما همچنین می‌دانم که این زمان‌های سختی است و من من برای همه چیزهایی که در اینجا وجود دارد سپاسگزارم. مایلم از این بابت از شما تشکر کنم.”

براساس شایعات اخیر، در میان اخراج‌های اخیر و تجدید ساختار داخلی، 343 صنعت از توسعه آینده خارج شده است. سلام این استودیو از آن زمان این گزارش ها را رد کرده و گفته است که به توسعه بازی های تک نفره و چند نفره ادامه خواهد داد. سلام بازی آینده. پاتریک رن، طراح ارشد سابق چند نفره استودیو، اخیراً از استودیو به دلیل اخراج کارکنان انتقاد کرد و “رهبری نالایق در راس” را مقصر دانست. بیشتر بدانید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید