رئیس ایکس باکس تقاضا برای بازگشت Banjo-Kazoie را تأیید می کند


مایکروسافت طی چند سال گذشته تعداد باورنکردنی توسعه دهندگان (و استودیوها) را به دست آورده است. این بدان معناست که این شرکت در حال حاضر دارای تعداد زیادی IP شخص اول است. البته، بسیاری از این موارد در حال حاضر غیرفعال هستند، اما یکی به ویژه – بانجو و کازوئیکه در واقع برای مدت طولانی تحت مالکیت مایکروسافت بوده است، چیزی است که طرفداران سال ها آرزوی بازگشت به آن را داشتند.

و در حالی که هنوز هیچ کلمه مشخصی مبنی بر در دست توسعه بودن آن وجود ندارد (اگرچه شایعات کمی وجود ندارد که ممکن است درست باشد یا نباشد)، حداقل نشان می دهد که مایکروسافت از خواسته های صوتی برای بازگشت محبوب آگاه است. ما می دانیم. امتیاز پلت فرم

مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ در مصاحبه اخیر با Windows Central به موضوع ویژگی‌های شخص اول غیرفعال این شرکت اشاره کرد و اعتراف کرد که برخی از آنها وجود دارد که او هنوز به آنها اشاره نکرده است. بانجو یکی از آنها بودن.

«اگر به تاریخچه ما نگاه کنید، ما در معرض هر فرنچایزی که مردم می‌خواهند ما در معرض آن باشیم قرار نگرفته‌ایم. بانجو او گفت: «هواداران، صدای شما را می شنوم. اما این درست است که وقتی تیم مناسب و فرصت مناسب را پیدا کردم، دوست دارم داستان‌ها و شخصیت‌هایی را که قبلا دیده‌ام، دوباره ببینم.»

چیزی که لازم است بانجو اما آیا یک احیاء چراغ سبز خواهد بود (و در این مورد، احیای سایر فرنچایزها نیز)؟ اسپنسر گفت که به جای اینکه مایکروسافت به او بگوید که سریال را احیا کند، باید موردی برای جذب تیم توسعه به پروژه وجود داشته باشد.

اسپنسر می گوید: «تیم پشت پروژه باید پرشور باشد. “این بدان معنا نیست که تیم باید هر بار یک تیم اصلی باشد. من از آن دسته نیستم که امتیازی را از یک تیم بگیرم و آن را از بحث و روند توسعه درباره نحوه ساختن یک چیز جدید حذف کنم. نه، این ممکن است فقط رویکرد من باشد. من فکر می‌کنم برخی از درس‌هایی که از سازندگان اصلی، فرهنگ، و صادقانه بگویم، تجربیات گذشته در اینجا بسیار مهم هستند.”

این اولین بار نیست که اسپنسر در مورد این احتمال صحبت می کند. بانجو احیای در سال 2020، او گفت که آیا یک توسعه دهنده باید روی یک سری خاص کار کند یا خیر، تصمیم خودشان است، نه مایکروسافت.

در همین حال، اوایل امسال، بانجو گرانت کرخوپ، آهنگساز، گفت که نسبت به احیای آن تردید دارد، زیرا فاقد مخاطبان مورد نیاز برای چنین بازی است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید