ووچانگ: پر افتاده این عنوان در طول زمان توجه زیادی را به خود جلب کرده است و RPG اکشن آینده Lenzee و 505 Games هنوز امیدوارکننده به نظر می رسد. در جریان پخش زنده Gamescom Day 3 Xbox، مصاحبه ای با یکی از بنیانگذاران Lenzee، CTO و مدیر بازی Xia Siyun جزئیات بیشتری را در مورد این عنوان فاش کرد.
در سال 1647، ووچانگ: پر افتاده سعی دارد بازیکنان را در چین داستانی تاریخی در پایان سلسله مینگ غوطه ور کند. بازیکنان در نقش تاکشو همنام بازی می کنند که نه تنها حافظه خود را از دست داده است، بلکه به ماجراجویی می پردازد تا رمز و راز زنده کردن خواهرش را کشف کند.
این بازی دارای طراحی غیرخطی و عمودی، فضایی الهام گرفته از ژانرهای فانتزی تاریک و هنرهای رزمی و تمرکز بر داستان سرایی محیطی خواهد بود و شخصیت های تاریخی کلیدی نیز نقش مهمی در داستان بازی خواهند کرد. مکانیسم انتخابها و پیامدها نیز تعیین میکند که داستان چگونه پیش میرود.
در همین حال، در سمت مبارزه، بازیکنان به انواع سلاح ها و سبک های بازی دسترسی دارند، از شمشیرهای دوگانه گرفته تا حمل سلاح های غول پیکر دو دستی که هر کدام دارای قدرت ها و ویژگی های خاص خود هستند. مصاحبه توسعه دهنده را در زیر بررسی کنید. Siyun همچنین جزئیات فناوری مورد استفاده برای توسعه این عنوان، از جمله اسکن لیزری، جمعآوری دادههای دنیای واقعی با استفاده از پهپادها و دوربینها، و ضبط حرکت را ارائه میکند.
ووچانگ: پر افتاده این بازی قرار است در سال 2025 برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود و در هنگام عرضه روی Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.
نویسنده: Shubhankar Parijat