Team Ninja یک پچ عظیم جدید منتشر کرده است. اولانگ: سلسله سقوط کرده، چندین باگ را برطرف کرد و گیم پلی را تنظیم کرد. به عنوان مثال، اگر بازیکنی از شلاق استفاده کند، عملی که حالت Frenzy را فعال می کند اولویت دارد.
رئیس نهایی یوان شو. آشفتگی در کیوتو DLC همچنین برخی از تنظیمات را در الگوهای حرکتی او انجام می دهد. او دیگر با حمله شارژ فاز آب خود چندین بار ضربه نمی خورد، که باید مبارزه را کمی آسان تر کند. همچنین آسیب Fatal Strike تحت تأثیر افکت «پانگو Creation» قرار نمی گیرد.
این وصله همچنین مشکلاتی مانند برخی از طلسمهای Wizardry که آسیب کمتری در ضربات متوالی وارد میکنند و عدم بهبودی Spirit Interruption در صورت سقوط از صخرهای با تخلیه Spirit را برطرف میکند. برخی از یادداشت های پچ را در زیر و جزئیات بیشتر را در اینجا بررسی کنید.
اولانگ: سلسله سقوط کرده برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC موجود است. نسخه کامل قرار است در تاریخ 7 فوریه عرضه شود و شامل بازی پایه و تمام DLC های داستانی می شود. بیشتر بدانید.
نسخه 1.303 پچ یادداشت
تنظیم
- برای اولویت بندی اقداماتی تنظیم شده است که حالت دیوانگی را هنگامی که بازیکن مجهز به شلاق است فعال می کند.
- این تغییر، انتقال به حالت Frenzy را به عملکرد Fatal Strike در حین مبارزه با دشمنان Spirit Disruption ترجیح می دهد.
- الگوی حرکت رئیس “یوان شو” را تنظیم کرد.
- تغییر به طوری که رئیس یوان شو نتواند بارها و بارها به حملات شارژ فاز آب ضربه بزند.
- آسیب وارد شده توسط حرکات ویژه تغییر کرده است تا تحت تأثیر جلوه ویژه “آفرینش پانگو” قرار نگیرد.
- پیامی اضافه شد که زمانی که بازیکنی برای اولین بار مایل 1000 را در The Thousand-Mile Journey کامل می کند ظاهر می شود.
- در «سفر هزار مایلی» برخی آیتم ها تنظیم شده اند تا زودتر از قبل به بورس سم اسب طلایی اضافه شوند.
رفع اشکال عمده
- مشکلی برطرف شد که در آن میزان آسیب ناشی از ضربات مکرر برخی جادوهای جادویی پس از اعمال بهروزرسانی نسخه 1.300 یا بالاتر کاهش یافت.
- رفع اشکالی که در آن اگر بازیکن یک حمله مرگبار با شلاق انجام دهد، حتی اگر دشمن کشته نشده باشد، دستاورد انتقامجویی ممکن است ایجاد شود.
- رفع اشکالی که میتوانست باعث از کار افتادن دوربین متحرک در هنگام انجام یک حمله مرگبار شلاقی توسط بازیکن بر روی برخی از دشمنان شود.
- رفع اشکالی که در آن اگر بازیکنی پس از طفره رفتن موفقیت آمیز با شمشیر بلند، بدون انباشت قدرت، حمله روح را انجام دهد، پاداش های آسیب مبتنی بر روح اعمال نمی شد.
- رفع اشکالی که در آن اولین حمله یک حمله معمولی با Zanya گاهی اوقات به دشمنان در محدوده Wizardry Spell Deathly Bog ضربه نمی زد.
- مشکلی را اصلاح کرد که در آن اثر مثبت جانور الهی سیهو، شاهزاده سیهو، میتوانست چندین بار اعمال شود.
- رفع اشکالی که در آن برخی از اقدامات نمی توانستند بافر ورودی را برای Wizardry Spells روی R2+△ راه اندازی کنند.
- رفع اشکالی که در آن سربازان میگو گاهی اوقات می توانستند ضربات مهم متوالی را پس از تخلیه روحیه توسط بازیکن که ضربات مهم را منحرف می کرد انجام دهند.
- رفع اشکالی که در آن بازیکن یا NPC میتوانست خیلی سریع Spirit را پس از آسیبدیدگی عنصری از حملهای که اگر تحت تأثیر یک افکت وضعیت قرار میگرفت و Spirit در همان زمان تخلیه میشد، باعث ایجاد انیمیشن واکنش ضربه نمیشد، بازیابی کند.
- رفع اشکالی که در آن بازیکنان ممکن است نتوانند پس از وقفه روحی در صورت سقوط از صخره بلافاصله پس از تخلیه روح، بهبود یابند.
- رفع اشکالی که در آن روح گوان یو گاهی اوقات اگر در جریان ضربه انتقادی او “Soaring Phoenix” تخلیه می شد، بلافاصله بهبود می یافت.
- رفع اشکالی که در آن Red Hare پس از پیاده شدن Lu Bu به درستی در منطقه راه نمیرفت.
- رفع اشکالی که در آن بازیکنان مجهز به نیزه نمیتوانستند حملات روحی را در طی برخی اقدامات انجام شده توسط رئیس یوان شو انجام دهند.
- رفع اشکالی که ممکن بود پس از استفاده بازیکن از Wizardry Spell Flashing Icicle برای لحظاتی صفحه نمایش دچار اعوجاج شود.
- رفع اشکالی که در آن بازیکنان میتوانستند پس از انحراف حمله جنازه دیمون، به جز حملات آتش، آسیب اساسی دریافت کنند.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن NPC مهاجم “ژانگ یینگ” با وجود اینکه مجهز به کمان بود، کمان نداشت.
- رفع اشکالی که از اعمال اثرات مثبتی که برای افزایش آسیب به طلسمهای جادوگری در نظر گرفته شده بود جلوگیری میکرد.
- رفع مشکلی که در آن برخی از آموزشها بعد از میدان جنگ اصلی “Village of Calamity” در “Rising Dragon Path” نمایش داده میشد.
نویسنده: Ravi Sinha