توسعه دهندگان Witchfire می خواستند خود را از واکینگ سیم ها دور کنند، زیرا آنها “پونی های تک ترفندی” هستند.


استودیوی مستقل The Astronauts در سال 2014 حضور خود را به جهان اعلام کرد. ناپدید شدن اتان کارترعنوانی ترسناک-ماجراجویی است که به عنوان یکی از تحسین شده ترین عناوین در سبک موسوم به “Walking sim” در سال های پس از انتشار شناخته شده است. اما برای پروژه دوم، استودیو مسیر دیگری را در پیش گرفت. Dark Fantasy Roguelite FPS جادوگر در اوایل سال جاری به دسترسی زودهنگام راه اندازی شد، مطمئناً شروعی عالی دارد و نویدهای زیادی را نشان می دهد، اما بسیاری در تعجب هستند که چه چیزی باعث تصمیم فضانوردان برای تعویض دنده به این شکل رادیکال شده است.

هنگامی که این سوال در مصاحبه اخیر با GamingBolt پرسیده شد، آدریان چمیلارز، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق فضانوردان گفت: جادوگر این یک تلاش آگاهانه از سوی استودیو بود، زیرا احساس می کرد “روزهای پیاده روی سیمز به پایان رسیده است.” Chmielarz گفت که در حالی که این ژانر می تواند یک تجربه “شگفت انگیز” ارائه دهد، اما ماندگاری “محدود” دارد و استودیوها را وادار می کند تا “در جهت های جدید نگاه کنند.”

Chmielarz می‌گوید: «ما می‌دانستیم که روزهای پیاده‌روی سیم‌ها به پایان رسیده است. «این بازی‌ها پونی‌های یک ترفند هستند و مطمئناً می‌توانید کارهای شگفت‌انگیزی با آن‌ها انجام دهید، مانند واکینگ سیم‌های اخیراً محبوب. میراث ادیت فینچ – با این حال، مدت نگهداری محدود است. بنابراین ما شروع به جستجوی مسیر جدیدی کردیم. ”

به این واقعیت اضافه کنید که اعضای اصلی تیم توسعه قبلاً روی مواردی مانند: Chmielarz افزود: طوفان گلوله و داروهای مسکن، تمایل به بازگشت به ژانر تیراندازی اول شخص نیز عامل بزرگی در تغییر مسیر بود.

“ما این کار را کردیم داروهای مسکن و طوفان گلوله، به معنای واقعی کلمه مغز مرکزی پشت این بازی ها اکنون در فضانوردان است. بنابراین طولی نکشید که صدای تیراندازی شنیدیم.»

در بررسی ما: جادوگر در نسخه دسترسی اولیه، ما به آن امتیاز 8/10 دادیم.جادوگر یک بازی پر از پتانسیل است که امیدواریم در طول دوره دسترسی زودهنگام محقق شود. به لطف ترکیبی سریع از تیراندازی اول شخص و جادو، یک حلقه گیم پلی اعتیادآور دارد که حداقل یک بار دیگر آن را امتحان کنید. تنها اشکال واقعی در حال حاضر کمبود نسبی محتوا است. ” بازبینی کامل را اینجا بخوانید.

جادوگر در حال حاضر فقط از طریق فروشگاه Epic Games بر روی رایانه شخصی در دسترس است. دسترسی زودهنگام به مدت «تقریباً یک سال» برقرار خواهد بود، در این مدت فضانوردان چندین به‌روزرسانی را منتشر خواهند کرد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید