Collosal Order ساختمان های شهری بزرگی را انجام داده است. شهر: Skyline و قطعا انتظارات برای دنباله آن بالاست. در مصاحبه اخیر با PCGamer، سازنده اطلاعات بیشتری در مورد توسعه بازی و اینکه چگونه دنباله آن بازخورد طرفداران را در بر می گیرد، روشن کرد.
به گفته طراحان بازی Aula Laurila و Henri Heimakainen، شهرها: Skyline 2 با در نظر گرفتن بازخورد طرفداران ساخته شده است. برای مثال، ابزار جادهها تغییر کرده است تا به بازیکنان امکان انعطافپذیری بیشتری را در طراحی مناظر شهری مجازی خود بدهد. به طور مشابه، توسعه دهندگان هوش مصنوعی ترافیکی و ساختمان های منطقه مختلط را در میان بسیاری از ویژگی های دیگر پیاده سازی کرده اند.
هنکا گفت: «ما از بازخورد جامعه و درخواستهای طرفداران چیزهای زیادی یاد گرفتیم. «مردم خواهان هوش مصنوعی ترافیکی جدید بودند و واقعاً ساختمانهای منطقهای مختلط و همچنین دوربرگردانها را میخواستند.»
علاوه بر این، توسعه دهندگان همچنین یک سیستم اقتصادی جدید را برجسته کردند که برای یادگیری آسان اما تسلط بر آن دشوار است. اولین تلاشهای شما برای ساختن یک شهر کاملاً کاربردی به شیوهای سخت مجازات نمیشود، اما این باعث نمیشود که سیستم از پیچیدگی کمتری برخوردار شود.
هنکا میگوید: «اقتصاد احتمالاً یکی از سختترین چیزهایی است که در این بازی درست میشود. “به نوعی، ما میخواستیم بازی چیزی باشد که حتی مبتدیها هم با آن احساس راحتی کنند.” – بنابراین، بازی از اقدامات اولیه پشتیبانی میکند و از ورشکستگی شهر جلوگیری میکند، اما شما همچنین میخواهید سیستمهای پیچیده را در زیر آن اجرا کنید. در مورد آن ”
شهرها: Skyline 2 نسخه PC در 24 اکتبر منتشر خواهد شد.
نویسنده: Usaid