الیور هالیس رایش، مدیر خلاق Saber Interactive فاش کرد که این استودیو از موارد زیر الهام گرفته است: Warhammer 40000 سری Fanmade از بازی های اکشن آینده Warhammer 40,000: Space Marins 2. در مصاحبه ای با IGN، هالیس رایش در مورد نحوه عملکرد سریال صحبت کرد. آستارت، تاثیر زیادی در بازی داشت.
Hollis-Leick جزئیات زیر را مورد بحث قرار می دهد. آستارت چرا این سریال به محبوبیت طرفداران تبدیل شده است Warhammer 40000 انجمن. برای زمینه: آستارت سازنده، سیاما پدرسن در نهایت توسط Games Workshop استخدام شد تا روی دنباله سری برای سرویس اشتراک Warhammer+ کار کند.
هالیسرایش گفت: “او شنید که آنها در راهرو راه می رفتند… کرکون، کرکرون، کرکون… اما وقتی حرکت کردند، بلافاصله احساس می شد که آنها درنده هستند.” او همچنین از ملاقات با هنرمند اصلی صحبت می کند. Warhammer 40000برای درک عمیق تر از این موضوع به Space Marins مراجعه کنید.
هالیس رایش، خالق فضایی، جس گود، میگوید: «او دفترچههای قدیمی و تمام نقشهها و نمودارها را آورد و دقیقاً نحوه عملکرد لباس را توضیح داد.» من به آقای وین اشاره کردم.
او به من توضیح داد که تیغه های شانه ها توسط یک میدان مغناطیسی معلق هستند، که بخشی از زیر بغل است، که تحرک شانه ها را افزایش می دهد، بنابراین محدود کننده نیست. نه. همچنین بسیار چابک بنابراین ملاقات با او واقعاً یک نعمت بود و به من کمک کرد تا بفهمم چگونه کار می کند. ”
“در اینجا چیزی است که ما گرد هم آورده ایم، که مطابق با علمی است که جس به ما ارائه کرده است و توضیحاتی در مورد نمونه های عالی جس تنظیم کرده است.” آستارت”
Hollis-Reich در ادامه توضیح داد که چگونه استودیو می خواست از تفنگداران فضایی اجتناب کند. Warhammer 40,000: Space Marins 2 خیلی مسخره به نظر میاد استودیو باید تعادل مناسبی را بین زرههای سنگین نیروی دریایی فضایی و چابکی زره همراه با تغییرات ژنتیکی ایجاد میکرد تا فضایی معمولی را ایجاد کند.
“تعادل کردن کار بسیار دشواری است زیرا باید بتواند به اندازه کافی سریع حرکت کند تا به ورودی بازیکن واکنش نشان دهد، اما در عین حال بسیار بزرگ است و فیزیک آن حجم از جرم را که در تلاش برای حرکت است، می شکند. شما نمی توانید، هالیس رایش گفت.
“بنابراین این عمل دشواری برای ایجاد تعادل بود، و ما باید در مورد آن زیاد فکر میکردیم و شاید دوباره کارها را انجام دهیم. من فکر میکنم که ما سعی میکنیم با سرعتهای مختلف و با سرعت رعد و برق وارد و خارج شویم.”
Warhammer 40,000: Space Marins 2 اخیراً ویترین گیم پلی گسترده ای را دریافت کردیم که شامل نبردهای خشونت آمیز در سیاره آواراکس در ماه آگوست است. در تریلر، شخصیت اصلی، ستوان تیتوس، همراه با متحدانش Chiron و Gadrial، با گروهی از Tyranids در Avarax مبارزه می کنند.
این بازی قرار است در زمستان امسال منتشر شود و برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود. بازی همچنین در نسخه بتا خواهد بود و ثبت نام هنوز باز است.
نویسنده: Shunal Doke