Warhammer 40,000: Darktide – به روز رسانی 1.07 شامل تغییرات تعادل برای همه کلاس ها می شود


Warhammer 40,000: Dark Tides هنوز به طور گسترده روی رایانه شخصی در دسترس نیست، اما نسخه آزمایشی پیش‌سفارش در حال حاضر در حال انجام است. پس از پایان هفته اول، Fatshark بازخورد خود را در مورد نتایج به اشتراک گذاشت و به روز رسانی 1.07 را منتشر کرد. علاوه بر رفع اشکال، شامل تغییرات تعادل برای Zealot، Ogryn و Veteran نیز می شود، در حالی که Psyker برخی تنظیمات گیم پلی را دریافت می کند.

به عنوان مثال، شاهکار Zealot’s Toughness برخی از اصلاحات دریافت کرده است، و Bleed بازنگری شده و اکنون پشته شده است. Psyker’s Force Sword Push دامنه آن کمی کاهش یافته است، اما هزینه خطر آن حذف شده است (اگرچه پیگیری ها هنوز هم هزینه خطر دارند). تحرک Ogryn Shovel را بهبود بخشید و آسیب باشگاه را در برابر برخی از انواع دشمن افزایش داد.

اسکار کرال نیز وجود دارد که می تواند ظاهر خود را تغییر دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره به‌روزرسانی 1.07، لطفاً یادداشت‌های زیر را بررسی کنید. بتای پیش‌سفارش در 29 نوامبر به پایان می‌رسد و بازی کامل از طریق Steam و Game Pass در 30 نوامبر برای رایانه شخصی عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، تریلر مروری اخیر ما را اینجا ببینید.

نمای کلی به روز رسانی 1.0.7

ثبات / اشکالات / رفع

  • خرابی های Matchmaking هم در سرور و هم در مشتری – تعداد زیادی از خرابی ها را برطرف کرد.
  • رفع مشکل صف “گیر در موقعیت 1”.
  • به بسیاری از فقدان XP در مشکلات پیشرفت پرداخت
  • خرابی را که ممکن بود در هنگام تماشای یک فیلم سینمایی رخ دهد، برطرف کرد
  • هنگامی که بازیکن از محدوده خارج می شود، سقوط ثابت می شود
  • مشکلی در فروشگاه اعتباری که در آن امکان خرید چیزها با ارز درون بازی وجود نداشت، برطرف شد
  • ثابت شده دوربین سوم شخص ردیابی بازیکنان هنگام سقوط از محدوده.
  • مشکلی که در آن آمار آسیب Tigrus Mk II Heavy Eviscerator آنطور که در نظر گرفته شده بود کار نمی کرد، برطرف شد. پیش فرض 50٪ است. در حال حاضر مقیاس آسیب به درستی.
  • مشکلی که در آن انیمیشن شروع حمله سنگین Thunderhammer ممکن بود گیر کند، برطرف شد.
  • رفع چند تصادف ناشی از Beast of Nurgle.
  • تصحیح تصادفی که ممکن بود هنگام ترک مورنینگ استار و رفتن به سمت ماموریت در حالی که به ویژگی‌های خاصی مجهز شده بود رخ دهد.
  • تصحیح تصادفی که می‌توانست با ویژگی‌های خاص سلاح رخ دهد.
  • مشکلی را برطرف کرد که به بازیکنان اجازه می‌داد تا توبه «از نزدیک و شخصی» را بدون رعایت معیارهای مناسب تکمیل کنند.
  • مشکلی را برطرف کرد که مانع از عملکرد صحیح «Covering Fire» شارپ تیرانداز کهنه‌کار شد.
  • توضیحات استعداد Zealot ثابت شد که با رفتار واقعی آنها مطابقت ندارد.
  • مشکلات مختلفی را برطرف کرد که در آن سر شخصیت‌های سوم شخص هنگام نگاه کردن به پایین، 180 درجه می‌پیچد و می‌چرخد.
  • مشکلی که بازیکنان می‌توانستند با هر دو سلاح در دست تولید کنند، برطرف شد.
  • برخورد جعبه نارنجک Ogryn با بلوک های سلاح اصلی را رفع کرد.
  • مشکلی در Armory برطرف شد که در آن موجودی می‌توانست پیش از موعد به‌روزرسانی شود، قبل از اینکه تایمر منقضی شود.
  • کد نمایش داده شده با خطا را اضافه کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن افکت «کاهش آسیب سختی» برای آسیب غوغا کار نمی کرد. (اثرات استعداد و ثبات)
  • Regain Toughness Zealot در استعداد Melee که به درستی فعال نشده است، رفع شد.

تعادل مجدد / ترفندهای گیم پلی

  • پاس تعادل استعداد جانباز، خونریزی.
  • پاس تعادل استعداد Zealot، سختی و به روز رسانی های پرورش.
  • پاس تعادل اوگرین و مقدار نارنجک را تغییر داد.
  • چوب Ogrin، تنظیم ترکیبی حمله. افزایش ارزش آسیب در برابر انواع خاصی از دشمن.
  • افزایش تحرک با بیل Ogrin
  • تنظیم قدم زدن با شخصیت های دشمن، انبوهی، و تخم ریزی
  • ترفندهای اضافی در گیم پلی Psyker، از جمله حذف هزینه شارژ Force Sword “Push”.
  • ارتقاء خودکار و اتوپیستول
  • ویژگی های حمله مینیون های محدوده را تنظیم کرد

تعامل بازیکن

  • حالت احیا/نجات/بازیابی به شخص سوم تغییر کرد

تعمیق سفارشی سازی

  • Chillurjon از Morningstar اضافه شد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید