Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 – اتاق چینی اولویت های طراحی بازی را توضیح می دهد


Pablisher Paradox Interactive و توسعه دهنده The Chinese Room دفتر خاطرات توسعه دهنده جدیدی را منتشر کرده اند. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. دفتر خاطرات توسعه‌دهنده جزئیاتی را ارائه می‌دهد که چگونه اتاق چینی با توسعه بازی پیش می‌رود.

یکی از مهمترین جنبه های استودیو این است Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برنامه ریزی شده است که بازیکنان بتوانند “احساس یک خون آشام” را داشته باشند. به گفته این استودیو، گیم پلی غیر رزمی بازی حول محور انجام کارهایی می چرخد ​​که انسان های عادی نمی توانند انجام دهند.

استودیو گفت: “در گیم پلی غیر رزمی، ما اوایل متوجه شدیم که در حال انجام یک استعاره RPG بودیم که در آن کارت های کلیدی برای باز کردن درها و روشن کردن ژنراتورها برای بازگرداندن برق به آسانسور پیدا می کنید.” “ما قانونی وضع کردیم که گیم پلی غیر جنگی باید در مورد چیزهایی باشد که فقط خون آشام ها می توانند انجام دهند. انگیزه خود را حفظ کنید.”

از نظر مبارزه، اتاق چینی می خواهد حس “بازی با غذا” را در بازیکنان القا کند، نه اینکه خود را به مبارزات اکشن-RPG ساده محدود کند. این استودیو جزئیات زیادی درباره نحوه انجام این کار فاش نکرده است، اما Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 دو رکن این بازی عبارتند از: «مبارزه درونی، فراگیر» و «اکتشاف دنیای تاریک».

اتاق چینی به عنوان استودیوی جدیدی که در حال حاضر روی آن کار می کند، معرفی شد Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در اوایل این ماه، بازی یک دوره جهنم توسعه بسیار گیج کننده را با دیگر استودیوها پشت سر گذاشت. این بازی در Unreal Engine 5 در حال توسعه است و ناشر اطمینان دارد که دیگر تاخیر نخواهد داشت.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید