طراح اصلی گزینه‌های دشواری آینده برای Valheim را برجسته می‌کند


والهایم جاناتان اسمارز، طراح اصلی، در توییتر تنظیمات سختی جدیدی را برای بازی بقای ساخت پایگاه فاش کرد. سختی فاش شده نهایی نیست، اما در میان گزینه ها حالت معمولی، حالت هاردکور و حتی یک حالت خلاقانه به نام حالت چکشی وجود دارد.

حالت گاه به گاه ساده ترین مشکل برای هسته ها خواهد بود والهایم گیم پلی عناصر بقا و کاردستی باقی می مانند، اما هیولاها به بازیکن حمله نمی کنند مگر اینکه تحریک شوند. همچنین، بازیکنان دیگر نیازی به حمله به پایگاه‌ها ندارند، و پیدا کردن منابع را آسان‌تر می‌کند.

از سوی دیگر، Hammer Mode تمام محدودیت‌های موجود در گزینه‌های ساخت بازی را حذف می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تقریباً هر چیزی را به صورت رایگان بسازند. مانند حالت گاه به گاه، هیولاها در حالت چکشی حمله نمی کنند مگر اینکه تحریک شوند و بازیکن مورد حمله قرار نخواهد گرفت.

به نظر می رسد یک حالت همه جانبه جدید نیز در حال توسعه است که توانایی بازیکن را برای استفاده از نقشه ها و پورتال ها از بین می برد.

حالت های آسان و سخت جدید در دسترس هستند والهایم به همین ترتیب. هر دوی این حالت ها ذاتاً بر دشواری مبارزه و تعداد دفعاتی که بازیکنان به پایگاه های خود توسط هیولاها حمله می کنند تأثیر می گذارد.

سخت ترین حالت بازی که به درستی عنوان حالت هاردکور (Hardcore Mode) نام دارد، دارای سخت ترین نبردها و متداول ترین حملات است. وقتی بازیکنی می میرد، تمام آیتم ها و مهارت هایی که دارد برای همیشه از بین می رود. مانند حالت Immersive، حالت هاردکور به بازیکن اجازه استفاده از نقشه یا پورتال را نمی دهد.





نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید