در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2023 که در حال انجام است، Epic یک ارائه جدید منتشر کرد که برخی از ویژگیهای جدیدی را که در Unreal Engine 5.2 ارائه میشود، به نمایش گذاشت. این ویدیو دارای یک نسخه نمایشی فناوری است که فناوری گرافیکی جدید را به نمایش می گذارد.
این ویدیو تعامل بیدرنگ با یک نسخه نمایشی فناوری کنترل شده توسط توسعهدهنده را نشان میدهد. این جنگل دارای یک جنگل سرسبز با شبیهسازی مایعات در زمان واقعی و جزئیات دقیقتر مانند برگهایی است که هنگام عبور اتومبیلها از مسیر خم میشوند.
به عنوان بخشی از یک نسخه نمایشی فناوری، Epic Substrate را به عنوان یک ابزار جدید برای توسعه دهندگان معرفی کرد. Substrate یک چارچوب مواد جدید است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا بافت های واقعی تر و دقیق تری برای بازی ها ایجاد کنند. یک نسخه نمایشی فنی یک وسیله نقلیه با رنگ اوپال را نشان می دهد. چارچوب جدید Substrate می تواند رنگین کمانی و بازتاب را به نمایش بگذارد.
این تیم همچنین نحوه اضافه کردن عناصر رویهای را به صحنههای مختلف بازی نشان میدهد و به هنرمندان و توسعهدهندگان اجازه میدهد تا بر جنبههای دیگر توسعه تمرکز کنند. مثال نشاندادهشده، اضافه کردن یک بار کشیدن و رها کردن یک ساختار سنگی جدید پر از درختان سرسبز است.
در حالی که نسخه ی نمایشی فناوری در درجه اول ویترینی برای توسعه دهندگان است، دیدن بازی های آینده از ویژگی های جدیدی مانند Substrate در نسخه های جدیدتر Unreal Engine 5 بسیار جالب خواهد بود.
نویسنده: Shunal Doke