یونیتی بیانیه‌ای منتشر می‌کند که نوید تغییرات جدید در سیاست‌های کسب درآمد را برای بازی‌های ایجاد شده با موتور می‌دهد


تعدادی از توسعه‌دهندگان مستقل علیه برنامه‌های اخیر اعلام‌شده یونیتی برای بازنگری اساسی در نحوه کسب درآمد از بازی‌های توسعه‌یافته با موتور آن صحبت کرده‌اند و این باعث شد این شرکت بیانیه جدیدی را در پلتفرم رسانه اجتماعی X منتشر کند.

در پست یونیتی آمده است: “ما شما را شنیدیم.” “ما برای سردرگمی و اضطراب ناشی از سیاست قیمت گذاری زمان اجرا که در روز سه شنبه اعلام کردیم عذرخواهی می کنیم.”

این شرکت اخیراً به دلیل سیاست درآمدزایی جدید خود مورد انتقاد قرار گرفت، سیاستی که حول محور شارژ کردن برنامه‌نویسان هر بار که یک بازی ساخته شده با Unity بر روی سیستم بازیکن نصب می‌شود، مورد انتقاد قرار گرفت. هنگامی که در ابتدا اعلام شد، این شامل بازیکنانی بود که بازی را دوباره نصب می کردند. خط مشی جدید اکنون به صورت ماسبق تنظیم شده است و همچنین برای بازی های قدیمی مبتنی بر یونیتی اعمال می شود.

در ادامه بیانیه آمده است: “ما در حال گوش دادن و گفتگو با اعضای تیم، جامعه، مشتریان و شرکای خود هستیم و قصد داریم در سیاست های خود تغییراتی ایجاد کنیم.” “ما در روزهای آینده به روز رسانی را به اشتراک خواهیم گذاشت. از بازخورد صادقانه و انتقادی شما متشکرم.”

تعداد قابل توجهی از توسعه دهندگان مستقل علیه سیاست جدید یونیتی، از جمله استودیوهای پشت سر آن صحبت کرده اند. بین ما، همچنین یک توسعه دهنده عناوین سرکش مستقل است غار کودو.

رامی اسماعیل، توسعه‌دهنده Indie، از بیانیه جدید یونیتی انتقاد کرد و گفت که این شرکت برای شفاف‌سازی سیاست جدید خود بسیار طول کشیده و این بیانیه را “وحشتناک” خواند. اسماعیل در ادامه مسئله بین توسعه دهندگان و سازندگان موتور را یکی از موارد اعتماد خواند.





نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *