و استخوان برج با نزدیک شدن به انتشار دسترسی زودهنگام، توسعه دهنده Stoic Studio و ناشر مایکروسافت به انتشار اطلاعات جدید در مورد اکشن RPG ادامه می دهند. هفته گذشته، این شرکتها یک دفتر خاطرات توسعهدهنده منتشر کردند که جزئیات انتشار دسترسی زودهنگام، برنامههای پس از انتشار و موارد دیگر را شرح میداد. در حال حاضر دومین دفتر خاطرات توسعه دهنده منتشر شده است که برخی از مکانیزم های گیم پلی را توضیح می دهد.
استخوان برج در اصل به عنوان یک تجربه مشترک ساخته شده است، و دفترچه خاطرات توسعه دهنده ابتدا بر روی این موضوع تمرکز می کند، و نشان می دهد که چگونه جنبه های مختلف تجربه بازی (مانند سختی) بسته به تعداد بازیکنانی که با هم بازی می کنند، تغییر می کند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، امکان انجام بازی به صورت کاملا انفرادی نیز وجود دارد.
برای جزئیات استخوان برج به نظر می رسد مکانیک توسعه بر روی تنوع ساخت متمرکز شده است. انواع مختلف لوت و جوایز به بازیکنان این امکان را میدهد که شخصیتهای خود را به روشهای منحصربهفردی تجهیز کنند و تنوع ساختها و سبکهای بازی مرتبط با آنها را تا حد زیادی افزایش دهند. دفتر خاطرات توسعهدهنده همچنین مبارزات بازی، رویکرد طراحی Stoic و برنامههای سازنده برای تنظیمات پس از عرضه را پوشش میدهد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به دفتر خاطرات توسعه دهنده زیر مراجعه کنید.
استخوان برج نسخه دسترسی زودهنگام در تاریخ 10 سپتامبر برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. دسترسی زودهنگام برای Xbox Series X/S در اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد و پس از آن در اواخر سال جاری به عنوان یک عنوان رایگان برای بازی بر روی تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat