CD Projekt دوست دارد به طور غیرعادی در مورد تمام پروژه های خود در مراحل مختلف تولید و میزان پیشرفت آنها شفاف باشد، اما هیچ اعلام رسمی و چرخه بازاریابی مناسبی وجود ندارد، امیدوارم استودیو رویکرد مناسب را اتخاذ می کند. آینده ویچر 4 متفاوت برخورد کرد سایبرپانک 2077.
میکال نواکوفسکی، مدیرعامل CD Projekt، در مصاحبه ای با Eurogamer گفت: سایبرپانک 2077 در این چرخه بازاریابی، CD Projekt RED با موفقیت بزرگی در E3 2019 وارد فاز نهایی یک کمپین بازاریابی طولانی مدت می شود، جایی که کیانو ریوز روی صحنه رفت. این بازی یک سال و نیم بعد منتشر شد. به هر حال، این تریلر در E3 2018 و البته تیزر اعلامی CGI در ژانویه 2013 دنبال شد.
با این حال، این شرکت قصد دارد چرخه های بازاریابی را به حدود یک سال برای پروژه های آینده کوتاه کند، چیزی که در گذشته گفته است.
صادقانه بگویم، زمانی که به طور رسمی کمپین بازاریابی خود را با پیشسفارش راهاندازی میکردیم، کیانو روی صحنه بود. [moment, at E3 in June 2019]قرار بود این طرح تقریباً یک سال بعد منتشر شود. واقعاً کار نکرد. بنابراین من واقعاً برای یک کمپین دو ساله یا چیزی شبیه به آن برنامه ریزی نکردم، اما هنوز فکر می کنم یک سال واقعاً خوب است. [in terms of] زمان یک کمپین تبلیغاتی برای آن بازی است. ”
“[We] من از آن تجربه عادات خوب زیادی یاد گرفتم. بنابراین، زمانی که واقعاً مطمئن هستید، تاریخی را اعلام کنید. او ادامه داد. “و من فکر می کنم که ما اکنون ابزارهای بسیار بهتری برای تایید آن تاریخ داریم. ما خودمان این را در مقیاس کوچک ثابت کرده ایم.” آزادی فانتوم”
وی افزود: برای بازی های جدید انتظار داریم مدت زمان کمپین کمی بیشتر از دو سال باشد.
با این حال، با وجود اینکه اعلامیه کامل به زمان انتشار نزدیکتر میشود، طرفداران همچنان امیدوارند که برخی اطلاعات غیررسمی در قالب هنر مفهومی یا حتی «برخی داراییهای ویدیویی، طرفداران انتظار چیزی وسوسهانگیز را داشته باشند، نواکوفسکی می گوید. طرفداران.”
با این حال، میخواهم تاکید کنم، این بدان معنا نیست که ما قبلاً برخی از داراییهای جالب را اذیت نمیکنیم.» [a full reveal]او توضیح داد. زیرا یک کمپین بازاریابی مدتی قبل از انتشار بازی با یک مثلاً «حمله جمعی» واقعی متفاوت است. حمله جمعی زمانی است که تاریخ را اعلام می کنید و شروع به جمع آوری پیش سفارش می کنید و از آن لحظه به بعد، از آن لحظه تا شروع بازی، فقط یک مسابقه است. ”
«اگر از شما بپرسم، در مورد چه چیزی می دانید؟ ویچر 4?جواب احتمالا زیاد نیست. بله، نظریه هایی وجود دارد. اما هیچ چیز مشخصی وجود ندارد.” بنابراین میخواهیم خردههایی را اینجا و آنجا بریزیم تا مردم و حتی رسانهها بتوانند آن را بردارند و بفهمند که این بار چه میخواهیم بگوییم. با تبدیل شدن [is something] می توانید کمی زودتر شروع کنید. ”
CD Projekt اخیراً اعلام کرده است: ویچر 4 در حال تولید کامل است، اما هنوز نمی دانیم که چقدر طول می کشد تا بازی آماده انتشار شود. طبق گفته استودیو، RPG فانتزی بزرگتر از این خواهد بود ویچر 3 و سایبرپانک 2077. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
نویسنده: Shubhankar Parijat