کارگردان می‌گوید The Witcher 4 یک نقطه ورود عالی برای مبتدیان خواهد بود


بخش عمده ای از کارهای CD Projekt RED است سایبرپانک 2077 اکنون که تمام شده است (با وجود به روز رسانی های آینده)، ویچر 4 تمرکز بعدی سازنده است، تقریبا نیمی از استودیو در حال حاضر روی قسمت بعدی سری RPG فانتزی کار می کنند. و به گفته کارگردان بازی سباستین کالمبا، این بازی یک “نقطه ورود عالی” برای مبتدیان خواهد بود.

در مصاحبه اخیر با Lega Nerd، Kalemba گفت که CD Projekt RED، البته، ویچر 4 (یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می شود) سازگاری با داستان سریال حفظ خواهد شد، بنابراین استودیو می خواهد از ساخت هر چیزی بیش از حد مشابه با کارهای قبلی خودداری کند. این بازی که به گفته Kalemba “چند سال منتشر نخواهد شد” همچنان برای طرفداران این سری جذاب خواهد بود، اما همچنین نقطه شروعی برای کسانی خواهد بود که قبلاً این مجموعه را بازی نکرده اند. جادوگر مسابقه قبلی

او (از طریق Wccftech) گفت: “ما می خواهیم به همان مسیری که در آن رفته ایم ادامه دهیم، اما نمی خواهیم همان بازی ها را بسازیم.” “من فکر می کنم این منطقی است. برخی از عناصر افسانه ای وجود دارد که باید حفظ شوند. در پایان روز، هنوز هم همان جهان است و ما نمی توانیم فراتر از محدودیت های خاص برویم.

“بنابراین، ما باید یک مسیر بسیار مشخص را دنبال کنیم و بر این اساس نوآوری کنیم. همچنین واضح است که در عین حال باید سعی کنیم مردم جدید را راضی کنیم. ویچر 4 ” تا چندین سال اکران نمی شود و از فیلم قبلی زمان زیادی می گذرد، بنابراین نمی تواند فقط مخاطبانی را هدف قرار دهد که قبلاً داستان را دوست دارند. ما همچنین باید جوامع جدیدی بسازیم. از این نظر، من فکر می‌کنم که این یک نقطه ورود عالی برای بسیاری از بازیکنان است، نه فراموش کردن طرفداران قدیمی که هنوز هم می‌خواهند ماجراهای گرالت را دنبال کنند. ”

ذکر کالمبا از «هوادارانی که هنوز می‌خواهند ماجراهای گرالت را دنبال کنند» اشاره‌ای به بازگشت قهرمان سه‌گانه اصلی به شکلی دارد که مطمئناً جالب است. ویچر 3 گسترش دوم، خون و شراب، داستان خود را بسیار قطعی به پایان رساند.

در همین حال، آقای کلمبا ادامه داد: ویچر 4CD Projekt RED به تلاش‌های خود برای «شکستن مرزها» و آوردن چیزی تازه به ژانر RPG ادامه می‌دهد و در عین حال داستان و تجربه گیم‌پلی «شدیدتری» را نسبت به قبل ارائه می‌کند. ویچر 3.

او گفت: “اولویت ما همیشه تلاش برای شکستن مرزها است. ما می خواهیم از آنها فراتر برویم.” “از آنجایی که ما به طور خاص در ژانر بازی های نقش آفرینی کار می کنیم و طرفداران RPG را هدف قرار می دهیم، می خواهیم چیز جدیدی را در مقایسه با آنچه در حال حاضر در بازی های نقش آفرینی وجود دارد امتحان کنیم. همانطور که در مورد، نمی توانم زیاد بگویم، اما ایده این است که چیزی فراتر از آن بسازید ویچر 3که داستان فشرده تری را روایت می کند و همچنین گیم پلی شدیدتری ایجاد می کند. ”

ویچر 4، با کد داخلی قطبیشروع یک سه گانه جدید در این سری است و بر خلاف عناوین گذشته، بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید