The Witcher 3: Wild Hunt – Patch 4.03 امروز منتشر شد.مودهای جدید و نرم افزار روغن اتوماتیک اضافه شد


CD Projekt RED امروز پچ جدیدی را برای The Witcher 3: Wild Hunt برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه شخصی منتشر می‌کند. بازیکنان Nintendo Switch باید حتی بیشتر منتظر بمانند، زیرا توسعه دهنده می خواهد آن را در “ماه های آینده” منتشر کند. همچنین تأیید کرده‌ایم که سیستم یکپارچه‌سازی فایل ذخیره‌سازی سوییچ با یک سیستم پیشرفت متقابل در وصله 4.00 جایگزین خواهد شد.

تغییرات در پچ 4.03 ظاهر شدن سایه پرتوهای روی پوشش گیاهی را برطرف می کند. فعال کردن یا غیرفعال کردن مداوم بازتاب‌ها و سایه‌های ردیابی پرتو دیگر باعث نمی‌شود سایه‌های سیاه روی لبه‌های اشیا ظاهر شوند. اکنون پشتیبانی از Intel Xe Supersampling برای بهبود عملکرد با بازتاب‌های ردیابی پرتو و روشنایی سراسری در دسترس است.

مود Sergeanur’s Next Gen Script Fixes نیز برای PC، Xbox Series X/S و PS5 با یک گزینه جدید برای اعمال خودکار روغن اضافه شده است. همچنین دیگر خوردن و آشامیدن در آب ممنوع است مگر اینکه معجون یا جوشانده بنوشید. یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

پچ 4.03 – لیست تغییرات

مخصوص PC

  • رفع مشکلی که در آن سایه‌های پوشش گیاهی تابش‌شده بسته به مجاورت و زاویه گرالت «بیرون می‌آیند».
  • رفع مشکلی که در آن غیرفعال کردن و فعال کردن مکرر انعکاس‌ها و سایه‌های ردیابی پرتو می‌تواند باعث نمایان شدن سایه‌های سیاه در لبه‌های اشیا شود.
  • به مشکلی رسیدگی شد که در آن نسخه DirectX 11 بازی ممکن است در هنگام راه اندازی یا پس از بارگیری داده های ذخیره شده در برخی از GPU های AMD از کار بیفتد.
  • اضافه شدن پشتیبانی از Intel Xe Super Sampling، یک فناوری ارتقاء مقیاس که از یادگیری ماشینی برای بهبود عملکرد و کیفیت تصویر استفاده می کند.
  • برخی از مشکلات نوری مربوط به انعکاس فضای صفحه نمایش زمانی که روشنایی سراسری raytraced خاموش است، رفع شد.
  • عملکرد بهبود یافته روشنایی جهانی ردیابی پرتو و بازتاب های ردیابی پرتو.
  • مشکلی که باعث می‌شد هنگام سوار شدن بر روچ و عبور از گودال‌ها، بر روی صفحه نمایش پاشیده شود، برطرف شد.

کنسول خاص

  • اکنون پنجره Cross Progression به درستی نشان می دهد که کدام حساب وارد شده است.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد Geralt هنگام فعال شدن حالت عملکرد در پلی استیشن 5، رگه‌ها و سایه‌های تیره در صفحه موجودی داشته باشد.
  • مشکلی که باعث می‌شد بازی در هنگام ذخیره خودکار روی کنسول‌های نسل بعدی موقتاً متوقف شود یا دچار لکنت شود، برطرف شد.
  • در حین استفاده از Witcher Senses در Beauclair و Novigrad به مشکلی که باعث عملکرد کند در کنسول‌های نسل بعدی می‌شد، رسیدگی شد.

ویژوال – منحصراً برای رایانه شخصی و نسل بعدی

  • شبکه ای از لکه های نوری را که در شرایط آب و هوایی خاص روی زمین و دیوارها ظاهر می شوند با فعال کردن ردیابی پرتو رفع کرد.
  • رنگ‌های تار عنکبوت با حرکت دادن دوربین با فعال کردن ردیابی پرتو دیگر تغییر نمی‌کنند.
  • مشکلی که در آن برخی از بافت‌های شخصیت‌ها در طول کات سین به‌طور کامل رندر نشده بودند، برطرف شد.
  • Beyond Time – رفع مشکلی که در آن مه دره سمی به جای سفید صورتی بود.

Quests و Gameplay – ویژگی های انحصاری PC و Next Gen

  • انجمن اضافه شده MOD Gener Next Script Fixes توسط Sergeanur ایجاد کرد.

ماموریت ها و گیم پلی – در همه سیستم عامل ها موجود است

  • In the Eternal Fire’s Shadow – موسیقی محیطی کوئست پس از اتمام دیگر پخش نخواهد شد. برای بازیکنانی که قبلاً این مشکل را تجربه کرده‌اند، ممکن است لازم باشد برای حل این مشکل دوباره وارد کانال‌های فاضلاب Novigrad یا Oxenfurt شوند.
  • گزینه ای برای اعمال خودکار روغن در حین مبارزه اضافه شده است.
  • در حال حاضر برای گرالت امکان خوردن یا نوشیدن در زیر آب وجود ندارد، مگر معجون و جوشانده. محققان توافق کردند که ممکن است نوشیدن مایعات از فلاسک های چوب پنبه ای امکان پذیر باشد، اما نوشیدن یک پیمانه ییل یا گوشت کبابی در آب زیاده روی می کند.

توجه: اینها فقط قابل توجه ترین تغییرات هستند. این وصله حاوی اصلاحات جزئی دیگری است که در این لیست گنجانده نشده است.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید