The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dungeons شبیه عناوین سنتی زلدا است


The Legend of Zelda: Kingdom of Tears سرانجام این هفته بر روی نینتندو سوییچ منتشر می شود. در همین حال، نینتندو انگلستان با تیم سازنده در مورد جنبه های مختلف عنوان مصاحبه انجام داده است، از جمله: پیوند به گذشته. در فصل 3 این سری، ما تأیید کردیم که سیاه چال ها در عناوین جهان باز شبیه سیاه چال های سنتی هستند. زلدا عنوان.

Hidemaro Fujibayashi از گروه تولید 3 دپارتمان نرم افزار برنامه ریزی سرگرمی گفت: “من هنوز در مورد سیاه چال ها صحبت نکرده ام. این با بازی قبلی متفاوت است. به عنوان مثال، یک سیاهچال وجود دارد که مستقیماً به سطح Hyrule متصل می شود. مستقیماً به داخل سیاهچال بپرید. از آسمان. و رویدادی رخ خواهد داد. من فکر می کنم این یک تجربه جدید خواهد بود که در کار قبلی امکان پذیر نبود.”

تاکوهیرو دوتا از گروه مدیریت برنامه‌نویسی این وزارتخانه نیز اذعان داشت که سیاه‌چال‌ها «برای هر محیطی منحصربه‌فرد هستند» و «ویژگی‌های منطقه‌ای مختلفی» دارند. ساتورو تاکیزاوا از گروه مدیریت طراحی می گوید، اما این کار آسانی نبود.

“ایجاد یک “تنوع گسترده” بسیار چالش برانگیز بود. چهار جانور الهی سیاهچال های بازی قبلی هستند و طرح های مشابهی دارند. ظاهر و حس خوبی دارد. افسانه بازی زلدا. فکر می کنم این یک چالش رضایت بخش برای بازیکنان خواهد بود. مطمئناً توسعه آن دشوار است! ”

با توجه به یکی از انتقادات به The Legend of Zelda Breath of the Wild کمبود سیاه چال های سنتی وجود داشت که خبر خوبی است. The Legend of Zelda: Kingdom of Tears در 12 می در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. طبق گفته تیم توسعه، حتی کسانی که تازه وارد این فرنچایز شده اند، «به راحتی وارد آن می شوند». لطفا برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید