تیم سازنده The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در همان ابتدا تصمیم گرفتند از همان تنظیمات Breath of the Wild استفاده کنند.


دنباله های مستقیم در جهان یک منظره رایج نیست.افسانه زلداحق رای دادن، و پیگیری هایی که از تنظیمات مشابه قبلی خود استفاده می کنند، نادر هستند.اما این دقیقاً همان چیزی است که در راه استThe Legend of Zelda Tears of the Kingdomدارم انجام میدهم عناصر جدید زیادی مانند جزیره آسمان و تغییرات در خود جهان سطح وجود دارد، اما از نقشه Hyrule مشابه نسخه 2017 استفاده می کند.نفس وحشی.

به گفته تیم سازنده، همانطور که یکی از اعضای تیم سازنده در مصاحبه اخیری که به عنوان بخشی از سری Ask Nintendo Developers منتشر شده فاش کرد، استفاده از همان تنظیمات و آوردن عناصر جدید گیم پلی به آن امکان پذیر نخواهد بود. . بخشی از چشم انداز عاقبت

به گفته تهیه کننده سریال Eiji Aonuma،نفس وحشی، تیم توسعه می خواست بر روی یک پیگیری مستقیم کار کند تا ایده های جدیدی در مورد چگونگی استفاده از این تنظیمات ارائه دهد. وقتی از او پرسیدند که آیا آن را در نظر گرفته است، او گفت: عنوان قبلی،The Legend of Zelda Breath of the Wild، نتیجه گیری خاص خود را دارد، بنابراین من شروع به ایده های جدیدی کردم که می خواستم این نسخه از قبل تحقق یافته Hyrule را زنده کنم، بنابراین جهت ساخت دنباله تغییر نکرد.

هر دو توسط هیدمارو فوجی بایاشی کارگردانی شده اند.نفس وحشیواشک های پادشاهی، اضافه کرد که حفظ همان تنظیمات از ابتدا همیشه بخش اصلی دنباله فیلم بوده است.

“مانند جایی که شما از درون و بیرون می شناسید، ما می فهمیم که همه چیز در Hyrule از کجاستThe Legend of Zelda Breath of the Wildو به همین دلیل، ما معتقد بودیم که می‌توانیم گیم‌پلی جدیدی خلق کنیم.» حتی زمانی که من این موضوع را برای اعضای تیمم در اینجا مطرح کردم، هیچ اعتراضی وجود نداشت و از آن نقطه به بعد همه آنها با این ایده موافق بودند. ”

مدیر هنری ساتورو تاکیزاوا همچنین در مورد دشواری ایجاد تعادل بین حفظ جهان از آشنا شدن بیش از حد و عدم تغییر آن به شدت صحبت کرد.

او گفت: «این به من فهماند که پیاده‌سازی چیزی جدید در همان جهان در واقع دشوارتر از ایجاد چیزی از ابتدا است.» برای دستیابی به آن، ما دنیایی را تشکیل می‌دهیم که در ابتدا از چیزهایی تشکیل شده است که در ابتدا طراحی کرده بودیم تا کاملاً مناسب باشند، و سپس یک سورپرایز بالای آن از منظری دیگر طراحی شده بود. و من مجبور شدم این کار را بدون پاک کردن دنیایی که با آن آشنا بودم انجام دهم، که آخرین بار مجبور بودم سرم را دور آن بپیچم! ، اما روند توسعه سخت بود.”

The Legend of Zelda Tears of the Kingdomقرار است در 12 می برای نینتندو سوییچ منتشر شود و در حال حاضر از قبل بارگذاری شده است. نینتندو در تاریخ 11 می و پیش از عرضه بازی، میزبان یک پخش زنده ویژه Treehouse Live خواهد بود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید