وصله کامپیوتری Last of Us Part 1 بر بهبود عملکرد، زمان ساخت سریعتر سایه زن و موارد دیگر تمرکز دارد.


Naughty Dog تعدادی پچ اصلی منتشر کرده است.The Last of Us قسمت 1در رایانه شخصی، به‌روزرسانی جدید دیگری با چند اصلاح دیگر منتشر شد، زیرا به نظر می‌رسد تعدادی از مشکلات حیاتی که بازی روی پلتفرمر راه‌اندازی کرده است را برطرف کند.

اول از همه، پچ جدید زمان ساخت سایه بان را کاهش می دهد. به عبارت دیگر، با یک بازسازی کامل شیدر برای بازی کار می کند. از سوی دیگر، برخی بهبودهای عملکردی را نیز انجام داده‌ایم و وفاداری بافت پیش‌تنظیمات Low و Medium را بهبود بخشیده‌ایم.

سایر اصلاحات موجود در این پچ شامل بهبود عملکرد CPU، تعدادی از خرابی ها، تنظیم تراکم افکت جدید برای تنظیم تراکم و تعداد جلوه های بصری غیر بحرانی، حساسیت تک تیرانداز، و برخی اصلاحات خاص AMD است. شما می توانید یادداشت های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

The Last of Us قسمت 1برای PS5 و PC موجود است.

The Last of Us Part I v1.0.5.0 Patch Notes برای کامپیوتر

  • زمان ساخت شیدر را کاهش دهید
  • کد بهینه شده برای بهبود عملکرد جهانی CPU
  • محتوا برای بهبود عملکرد در سطوح مختلف بهینه شده است
  • بهبودهایی در بارگذاری سطح برای کمک به کاهش مقدار “لطفاً صبر کنید” و بارگیری صفحه نمایش
  • افزودن یک تنظیم تراکم جلوه جدید برای تنظیم تراکم و تعداد جلوه های بصری غیر ضروری ([オプション]>[グラフィックス]).
  • افزایش حجم جمعیت در تنظیمات تراکم کاراکترهای محیط کم و متوسط ​​و افزودن گزینه بسیار کم (گزینه‌ها > گرافیک)
  • تنظیمات مقیاس پذیری اضافی را برای تنظیمات گرافیکی کم و متوسط ​​در بازی اعمال کرد
  • تأثیر تنظیمات کیفیت بافت بر روی VRAM را کاهش داد، بنابراین اکثر بازیکنان می‌توانند تنظیمات کیفیت بافت را افزایش دهند یا عملکرد بهتری را با تنظیمات فعلی خود تجربه کنند.
  • رفع خرابی هنگام راه اندازی ویندوز 11
  • یک خرابی که ممکن بود با Intel Arc رخ دهد، رفع شد
  • مشکلی را که ممکن بود هنگام شروع یک بازی جدید در Left Behind قبل از اتمام ساخت شیدرها رخ دهد، برطرف کرد.
  • رفع مشکلی که در آن نشان دادن دوربین به سمت زمین هنگام نشانه گیری باعث قطع ارتباط بصری بین پخش کننده و دوربین می شد.
  • مشکلی که در آن تنظیمات حساسیت تیراندازی برای همه سلاح‌های دارای محدوده اعمال نمی‌شد، برطرف شد. علاوه بر این، Sniping Sensitivity به Scoped Sensitivity تغییر نام داده است ([Options]>[Controls]>[Mouse Camera Sensitivity]).
  • تنظیمات کنترل سفارشی ([オプション]>[コントロール]>[入力]>[コントロールのカスタマイズ]) هنگامی که از پخش کننده خواسته می شود[Unbound にジャンプ]مشکلی را که نمی توانستید روی آن کلیک کنید برطرف شد
  • تنظیمات گرافیکی ([オプション]>[グラフィック]>[グラフィック プリセット]) پخش کننده را در نقطه بازرسی صحیح مجدداً راه اندازی نمی کرد.
  • مشکلی که در آن تنظیم شعله ور لنز (گزینه ها > گرافیک > تنظیمات جلوه های بصری > شعله ور لنز) اعمال نمی شد، برطرف شد.
  • [Pittsburgh]مشکلی که در آن بازیکنان می‌توانستند به‌طور مداوم هنگام راه‌اندازی مجدد در ایستگاه بازرسی کتابفروشی، از جهان خارج شوند، برطرف شد
  • [Left Behind]مشکلی که باعث می‌شد بازیکنان هنگام پریدن به داخل آب برق‌دار دچار ساییدگی شوند، برطرف شد

مخصوص AMD

  • بهبود زمان بارگذاری را اجرا کرد
  • مشکلی که باعث می‌شد بارگذاری سایه‌زن‌ها به‌طور غیرمعمول زمان زیادی طول بکشد، برطرف شد



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید