وصله رایانه ای Last of Us Part 1 اشکالات بصری را برطرف می کند، گزینه های سازگاری صوتی را اضافه می کند و موارد دیگر


استودیوی Naughty Dog و Iron Galaxy استودیوهای Hotfix و Patch های زیادی منتشر کرده اند.The Last of Us قسمت 1پورت رایانه شخصی در پی راه اندازی فاجعه بار خود آمد. ما هنوز با سطح کیفیت و جلای مورد نیاز فاصله داریم، اما به نظر می رسد که به آرامی اما مطمئناً به آنجا می رسیم.

وصله‌ای در حال حاضر منتشر شده است، گزینه‌های جدید سازگاری صوتی (افزودن گزینه‌های حالت خروجی و تاخیر)، و همچنین امکان تخصیص مجدد کلیدهای جهت‌دار هنگام بازی با کنترل‌های ماوس و صفحه کلید، و بسیاری از رفع خرابی‌ها و صوتی/بصری. اشکالات، مشکلات حالت عکس، و مشکلات مربوط به بخش‌ها و فصل‌های خاص بازی (مشکلات مختلف شامل) را برطرف می‌کند. پشت سر گذاشت)، بیشتر. شما می توانید یادداشت های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

The Last of Us قسمت 1برای PS5 و PC موجود است. برای بررسی نسخه PC اینجا را کلیک کنید.

نکات وصله کامپیوتر The Last of Us Part I v1.0.3.0:

  • اضافه شدن گزینه های جدید سازگاری صوتی ([オプション]>[オーディオ]>[互換性])
    • حالت خروجی:صداهای پخش شده از طریق درایور صدای فضایی سیستم عامل را تنظیم می کند. اگر صدا خفه، نامفهوم یا به طور غیرعادی آرام است، تنظیم دیگری را انتخاب کنید. برای مثال، اگر موسیقی یا دیالوگ‌های غیرعادی آرامی را در طول صحنه‌های برش تجربه می‌کنید، به جای پیش‌فرض ترکیبی، حالت فضایی را امتحان کنید.
    • تاخیر:مدت زمان کوتاهی را بین زمانی که یک افکت صوتی درخواست می شود و زمانی که پخش می شود تنظیم می کند. تأخیر بالاتر به معنای پخش صدای قابل اطمینان تر است، به خصوص در پردازنده های با مشخصات پایین تر. اگر صدایی با صدای بلند، کلیک یا اعوجاج مواجه شدید، این مقدار را افزایش دهید. تأخیر بالا همچنین مشکل رابط های صوتی پیکربندی شده با اندازه های بافر بزرگ و برخی از هدفون های بی سیم را حل می کند. توجه: برای اعمال این تغییر، بازی باید دوباره راه اندازی شود.
  • کنترل‌های صفحه‌کلید و ماوس (KBM) به‌روزرسانی شده تا به بازیکنان اجازه می‌دهد کلیدهای پیکان را مجدداً اختصاص دهند
  • رابط کاربری (UI) “Building Shaders %” را به‌روزرسانی کرد تا پیشرفت را به طور یکنواخت ردیابی کند.
  • صدای اعتبارات پایانی بازیابی شده قابل دسترسی از منوهای بازی اصلی، Left Behind و Extras
  • رفع خرابی که ممکن است هنگام تلاش برای راه اندازی مجدد یا ترک بازی پس از باز کردن مجموعه در رابط کاربری کوله پشتی رخ دهد.
  • تصحیح یک تصادف که ممکن است هنگام نشستن (طولانی) یا ورود به یک منطقه جنگی رخ دهد
  • مشکلی که در آن کیفیت بافت درون بازی کمتر از تنظیم کیفیت هدف ظاهر می‌شد، برطرف شد
  • مقیاس رندر ([オプション]>[ディスプレイ]>[解像度スケーリング]>[スケーリング モード]>[レンダリング スケール]) می تواند باعث شود که رابط کاربری کوله پشتی بازیکن پس از تغییر رندر نشود.
  • رفع مشکلی که در آن NPCهای دشمن می‌توانستند یک T-pose انجام دهند، اگر جوئل یک چرخش سریع ورودی تکی انجام دهد در حالی که دشمن را نگه داشته است.
  • مشکلی که در آن جابه‌جایی چراغ قوه شخصیت بازیکن می‌توانست برای لحظه‌ای به‌طور واضح محیط را تغییر دهد، برطرف شد
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن هنگام استفاده از چراغ قوه در نور کم، نور ممکن است شکسته به نظر برسد
  • مشکلی که در آن تنظیمات Ultra نور و مه را با وضوح پایین نشان می‌داد برطرف شد
  • رفع مشکل رابط کاربری VRAM که هنگام کاهش وضوح نمایشگر به درستی به روز نمی شود
  • مشکلی که باعث می‌شد انعکاس‌های آب خراب یا پیکسلی به نظر برسد، برطرف شد
  • رفع نشدن درخواست Quicktime Events UI با حداقل تنظیمات مشخصات
  • مشکلی که می‌تواند باعث جابه‌جایی ناخواسته دوربین در هنگام حرکت سریع به چپ یا راست در هنگام نشانه‌گیری شود، برطرف شد
  • رفع مشکلی که در آن تراک‌های کلکسیونی در کلاینت‌های Steam و Epic با آهنگ‌های کلکسیونی درون بازی مطابقت نداشتند و از باز شدن قفل دستاوردها جلوگیری کرد.
  • مشکلی که در آن انیمیشن های پخش کننده گاهی اوقات هنگام بازی با FPS بالاتر به اشتباه پخش می شدند، برطرف شد
  • [Photo Mode]صفحه‌خوان ثابت، ورودی‌های «حرکت» و «چرخش» KBM را ثبت نمی‌کند
  • [Photo Mode]مشکلی را برطرف کرد که در آن نمایشگر هدآپ آمار عملکرد (HUD) حتی زمانی که منو پنهان بود قابل مشاهده بود.
  • [Lakeside Resort, Bus Depot]افزایش بارهای فعال برای کاهش زمان بارگذاری در طول بازی
  • [Bill’s Town]مشکلی که می‌توانست مانع از لغو بارگذاری مجدد بازیکنان در حین آویزان کردن در تله ساختمان شود، برطرف شد
  • [Tommy’s Dam]مشکلی که باعث می‌شد بازیکنان هنگام تعامل با راهنمای آموزشی، اسلحه‌های El Diablo را بردارند و حرکت دوربین را قفل کنند، برطرف شد.
  • [The University]مشکلی را برطرف کرد که باعث ناپدید شدن دستور غوغا در حین مبارزه با NPC دشمن پس از اینکه جوئل با لگد در را باز کرد، ناپدید شد.
  • [Lakeside Resort]مشکلی که باعث می‌شد صفحه‌های بارگیری در حین مبارزه ظاهر شوند، برطرف شد
  • [Lakeside Resort]رفع مشکلی که باعث می‌شد بازیکنان پس از باس فایت دیوید نتوانند مشت‌بازی کنند
  • [Bus Depot]مشکلی که در آن برخی از هندسه شکسته یا منفجر می‌شد، برطرف شد
  • [New Game+]ثابت شد حالت بازی + جدید در هنگام انتخاب فصل نادیده گرفته شد، علیرغم اینکه آخرین بازی بارگذاری شده بود

مستقل رها شده

  • صدای بازیابی شده برای آخرین صحنه فلاش بک الی و رایلی
  • رفع خرابی هنگام روشن کردن ژنراتورها در حالی که الی و جوئل پوسته های سفارشی را فعال کرده بودند.
  • مشکلی در مراکز خرید برطرف شد که در آن بنر بالای فروشگاه خراب شده Pixitek پس از خروج از پت شاپ سوسو می زد.
  • مشکلی که در آن نسبت تصویر Riley Pendant در حین چرخش پس از تغییر اندازه بازی به حالت پنجره حفظ نمی شد، برطرف شد.

دسترسی

  • مشکلی که در آن بازیکنان نمی‌توانستند از ذره‌بین صفحه نمایش با کنترل‌های KBM استفاده کنند، برطرف شد

بومی سازی

  • [German]ترجمه های رابط کاربر سایه زن به روز شده است
  • [Simplified/Traditional Chinese]مشکل رندر نشدن صحیح گلیف ها برطرف شد

فروشگاه Epic Games

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن دستاورد «شما را بشناسید» در حین پیشرفت طبیعی گیم پلی باز نشد

بخار

  • مشکلی که باعث شده بود هاگ ها در جهان شکسته یا مسدود شده به نظر برسند، برطرف شد

عرشه بخار

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن رابط کاربری بومی با فرمان «Look» همپوشانی داشت
  • رفع مشکلی که در آن ویژگی سنسور حرکت DualSense گاهی اوقات تشخیص نمی‌دهد که پخش‌کننده دوربین را برای تعمیر چراغ قوه تکان داده است.
  • [Left Behind]افزایش اندازه رابط کاربری دکمه آرکید minigame

AMD

  • رفع مشکلی که در آن تغییر چراغ قوه شخصیت پخش کننده باعث می شد در صورت فعال بودن AMD FSR 2، محیط به طور موقت خراب به نظر برسد.

NVIDIA

  • رفع مشکلی که در آن اجرای بازی روی تنظیمات Ultra در پردازنده‌های گرافیکی انویدیا می‌تواند باعث خرابی گرافیکی و خرابی در حین بازی شود.
  • مشکلی که ممکن بود هنگام بارگیری در ذخیره‌سازی‌ها در پردازنده‌های گرافیکی انویدیا رخ دهد، برطرف شد
  • مشکلی که در آن تغییر تنظیمات NVIDIA DLSS Super Resolution Sharpening تاثیری نداشت، برطرف شد
  • [Nvidia 3070 GPU]در حال حاضر موهای شخصیت دارای سطح بالاتری از جزئیات هستند و کمتر پارگی دارند



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید