The Last of Us Part 1 Hotfix PC خرابی ها را رفع می کند، مصرف CPU و زمان بارگذاری را کاهش می دهد


Naughty Dog پچ جدیدی منتشر کرده است The Last of Us قسمت 1 رفع برخی از مشکلات عملکرد و اشکالات در کامپیوتر. این شامل تعدادی اصلاح برای خرابی‌ها هنگام جابجایی سریع بین تصاویر کوچک پوست کاراکترها در اولین راه‌اندازی و هنگام بارگیری تصادفی سایه‌زن‌ها است.

استریم بافت نیز برای کاهش استفاده از CPU به روز شده است. افزایش بارگذاری فعال به کاهش زمان بارگذاری در طول بازی کمک می کند. همچنین عدم پاسخگویی استیک های آنالوگ در کنترلرهای Xbox One و DualSense را برطرف می کند. اکنون ذره بین صفحه کار می کند و نمادهای کمک ناوبری دیگر در مدل پخش کننده قطع نمی شوند.

یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید. The Last of Us قسمت 1 این بازی در 28 مارس برای رایانه های شخصی منتشر شد و به دلیل مشکلات مختلف با واکنش های منفی روبرو شد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی و تحلیل ما را ببینید. استودیو Naughty Dog و Iron Galaxy در حال کار بر روی اصلاحات بیشتر هستند، پس با ما همراه باشید.

The Last of Us Part I v1.0.2.0 Patch Notes

خرابی را که ممکن بود هنگام جابجایی سریع بین تصاویر کوچک پوست کاراکترها رخ دهد، برطرف کرد
مشکلی که ممکن است هنگام بارگیری شیدرها در اولین راه اندازی بازی در نسخه 1.0.1.6 رخ دهد، رفع شد.
یک خرابی تصادفی شناخته شده در طول گیم پلی رفع شد
جریان بافت به روز شده برای کاهش استفاده از CPU
مشکلی که در آن استیک های آنالوگ کنترلر DualSense و Xbox One پاسخگو نبودند، برطرف شد
رفع SFX غیرضروری هم در منوی اصلی و هم در منوی «گزینه‌ها» درون بازی
تنظیم عمق میدان ([オプション]>[グラフィックス]>[ポストエフェクト設定]>[被写界深度]وضوح به تنظیم مقیاس رندر بستگی دارد ([オプション]>[表示]>[解像度スケーリング]>[レンダー スケール]) رفع شد.
تنظیمات گرافیکی ([オプション]>[グラフィック]) برای نمایش دقیق استفاده از VRAM به روز شده است
تنظیمات کیفیت بافت محیط ثابت (گزینه‌ها > گرافیک > تنظیمات بافت > کیفیت بافت محیط‌ها) استفاده صحیح از VRAM را نشان نمی‌دهد
مشکلی را برطرف کرد که در آن پنجره بازشو برای فعال کردن عیب‌یابی پس از خرابی ظاهر نمی‌شد
مشکلات مربوط به برخی مصنوعات و بافت های پوست اسلحه که به درستی رندر نمی شوند برطرف شده است
مشکلی که در آن رابط کاربری آموزشی به درستی نمایش داده نمی شد، برطرف شد
رفع مشکلی که در آن پیمایش چرخ ماوس در منوها با گزینه‌های کشویی می‌توانست سریع‌تر از آنچه در نظر گرفته شده بود شتاب بگیرد.
افزایش بارگذاری فعال برای کاهش زمان بارگذاری در طول پیشرفت بازی
مشکلی که در آن جهت دوربین می‌توانست پس از خروج از منوی مکث به موقعیت مکان‌نما تغییر کند، برطرف شد
[Photo Mode] عدم چرخش دوربین ثابت در تب نور
[The Quarantine Zone] مشکلی که منجر به خیس شدن ناگهانی بازیکنان و شخصیت‌های دوستان در طول بازی می‌شد، برطرف شد
[The Quarantine Zone, Left Behind] مشکلی که باعث سوسو زدن نور و بافت ها در طول بازی می شد، برطرف شد
[The Outskirts] شکاف‌های هندسی که در طول بازی قابل مشاهده است برطرف شد
[The Suburbs] مشکلی که در آن گاهی اوقات انیمیشن ها در حین گیم پلی لود نمی شدند، برطرف شد
[The Suburbs] FX بازیابی شده برای شکستن شیشه‌ها و تکان دادن ماشین‌ها در فیلم سینمایی Sniper در بازی.
[Tommy’s Dam] رفع مشکلات مربوط به لود نشدن انیمیشن های اسب در طول سینمای درون بازی
[Bus Depot] مشکلی که باعث می شد water FX در حین بازی متلاطم به نظر برسد، برطرف شد
[The Firefly Lab] رفع مشکل LOD که در آن کلاه ایمنی NPC دشمن ممکن است ناپدید شود یا آسیب دیده به نظر برسد.

مستقل رها شده

رفع مشکلی که در آن به نظر می‌رسید شلیک‌های تفنگ آبی به رایلی می‌خورد اما هنگام استفاده از حرکت آهسته با V-Sync خاموش ثبت نمی‌شد.
تعمیر تصادفی که ممکن بود هنگام تعقیب رایلی در مرکز خرید رخ دهد
افزایش سطح جزئیات در فروشگاه هالووین
مشکلی را که ممکن است در هنگام راه‌اندازی گفتگوی اختیاری در پوستر «Getaways مقرون‌به‌صرفه» رخ دهد، برطرف کرد.
مشکلی که باعث می‌شد بافت‌های عناصر روایی در کات سین‌ها با کیفیت پایین ظاهر شوند، برطرف شد
طرح کنترل ESDF به‌روزرسانی شده برای مینی‌بازی‌های آرکید برای استفاده از «G» به‌عنوان کلید Alt برای مطابقت با ورودی پانچ در گیم‌پلی.

دسترسی

رفع مشکلی که در آن ذره بین صفحه نمایش گاهی اوقات کار نمی کند
مشکلی را که در آن نمادهای راهنمای راهنمای ناوبری در مدل کاراکتر پخش کننده گیر می کردند، برطرف شد

بومی سازی

[ENGLISH, HUNGARIAN] عبارت مورد استفاده در هنگام اشاره به محرک‌های تطبیقی ​​و پدهای لمسی در کنترل‌کننده‌های DualSense را تنظیم کرد.
[THAI, LATAM SPANISH, KOREAN] ترجمه منوی ثابت
[SWEDISH] اضافه شدن متن به گفتار از دست رفته به منوها
[SWEDISH] زبان پنجره خرابی ثابت شد

AMD

رفع مشکلی که در آن پیش‌فرض‌های نادرست تنظیمات گرافیکی برای پردازنده‌های گرافیکی سری AMD RX 5700 و RX 6600 اعمال شد.

عرشه بخار

مشکلی را که در آن حافظه پنهان PSO می‌توانست با تکمیل 50 درصد متوقف شود، برطرف شد
رفع مشکلی که در آن اتصال یک کنترلر DualSense در حین مشاهده کات سین از منوی سینمایی می تواند بازیکن را مجبور به گیم پلی کند.
رابط کاربری تنظیم شده برای نشان دادن کنترل های Steam Deck در منوی ذره بین صفحه
موقعیت تنظیم شده سلاح و عناصر HUD سلامت

نسخه فروشگاه Epic Games

مشکل “پسر خوب کیست؟” برطرف شد.حتی با وجود اینکه بازیکن شرایط لازم را داشت، دستاوردها باز نشدند
مشکلی که در آن آسمان سیاه می شد برطرف شد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید