The King of Fighters 15 – Patch Ver.1.62 اکنون در دسترس است.حالت Buff MAX و Nerf Counter Throw


SNK در حال اضافه کردن کاراکترهای DLC جدید است پادشاه مبارزان 15، از 20 ژانویه با Shingo Yabuki شروع می شود و قبل از آن، یک پچ جدید با برخی تنظیمات تعادل منتشر شده است. هدف آن بهبود عملکرد شخصیت های کمتر استفاده شده و تضعیف مبارزان و حرکات قدرتمندتر آنهاست.

از نظر عملکرد، بازیکنان اکنون می توانند تنظیمات نبرد را در اتاق قبل از تأیید نبرد تغییر دهند. انتخاب اعضا طراحی جدیدی دارد و DJ Station یک ژاکت از مجموعه رول BGM کارکنان KOF دارد.

وقتی گیج قدرت پر می شود و در حالت MAX، سر شخصیت دیگر به جلو حرکت نمی کند. اشکالی که باعث می شد جنگنده ها پس از توقف از یک داشبورد گارد بگیرند نیز برطرف شده است. دیگر نمی توان از پرتاب های ضد در هنگام حملات معمولی، هنگام ریکاوری پس از ضربه و در حین حرکات فرمان استفاده کرد. همه کاراکترها پس از پرتاب شمارنده فاصله یکسانی دارند.

برای جزئیات بیشتر به یادداشت های پچ زیر مراجعه کنید. اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات مبارزات فردی را می توانید در اینجا بیابید.

KING OF FIGHTERS 15 Patch Ver.1.62

انتخاب اعضا

  • طراحی جدید.

مسابقه اتاق

  • تنظیمات نبرد را می توان از داخل اتاق قبل از تایید نبرد تغییر داد.

ایستگاه دی جی

  • ژاکت مجموعه رول BGM کارکنان KOF اضافه شد.
  • آهنگ “هنوز سبز -KOF 15 ver” اضافه شد. روی ژاکت KING OF FIGHTERS 15.

گوینده نبرد

  • مشکلی که نظر دهندگان می گویند در شرایط خاصی حل شد
    چیزی متفاوت از آنچه در طول مسابقه رخ داد.

دیگر

  • رفع مشکلات جزئی مختلف

همه شخصیت ها

حالت MAX

  • گیج برق اکنون در حالت MAX پر می شود.

بی باک

  • هیت باکس روی سر شخصیت دیگر جلو نمی رود.
  • رفع اشکالی که باعث می‌شد برخی از شخصیت‌ها بلافاصله پس از توقف در زمان مشخصی در حین دویدن، قادر به نگهبانی نباشند.

همه کاراکترها خمیده LK

  • دیگر به دشمنان هوابرد ضربه نمی زند.

ضربه زدن

  • افزایش ارزش مقیاس پذیری ترکیبی.

گارد لغو ضربه

  • امکان پیگیری وجود ندارد.

ضد پرتاب

  • در هنگام حمله معمولی، در حین حرکت فرمان، بدون پرتاب ضد
    و ریکاوری برگشتی
  • فاصله بین کاراکترها پس از پرتاب ضد اکنون برای همه کاراکترها یکسان است.

پرتاب هوای معمولی

  • همه کاراکترها به جز کلارک دارای یک محدوده برداشت افقی یکسان هستند.
    *کلارک نسبت به کاراکترهای دیگر محدوده افقی بیشتری دارد.

حرکات ویژه همه کاراکترها (↓↘ ورودی برای حرکت)

  • مدت زمان پنجره ورودی فرمان را کوتاه کرد.
    *با این تنظیم، →↓↘ کمتر احتمال دارد که اشتباه وارد شود.

حرکت ویژه همه شخصیت ها (پرتاب)

  • به استثنای برخی تکنیک ها، گیج قدرت در شروع پرتاب 50 افزایش می یابد.
  • تمام ریکاوری را در هنگام خس خس کردن، به استثنای برخی حرکات، افزایش می دهد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید