جوایز بازی 2023 بیش از 118 میلیون بیننده زنده داشت


جوایز بازی از اولین نمایشگاه خود در دسامبر 2014 رشد مداومی را تجربه کرده است و به یک ستون اساسی جامعه تبدیل شده است، به ویژه از نظر اعلان‌ها و اعلان‌های جدید توسعه‌دهندگان و ناشران در سراسر جهان. نمایشگاه امسال، مانند سال گذشته، رشد مداوم این رویداد را نشان داد.

جف کیگلی تهیه کننده و مجری برنامه اخیراً در توییتر فاش کرد که The Game Awards 2023 118 میلیون پخش زنده در سراسر جهان جذب کرد و آن را به پربیننده ترین برنامه در تاریخ این رویداد تبدیل کرد. این نشان دهنده افزایش 15 درصدی سال به سال در مقایسه با نمایش سال گذشته است که بیش از 103 میلیون بیننده زنده داشت.

Keighley همچنین برخی از اعداد خاص پلتفرم را به اشتراک گذاشت و نشان داد که حداکثر بینندگان همزمان برای جریان YouTube 4K این رویداد با 53 درصد افزایش سالانه به بیش از 900000 بیننده رسیده است. با احتساب پخش همزمان، این تعداد به 1.7 میلیون نفر (بیش از 4000 کانال) می رسد که نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

خارج از یوتیوب، بیش از 13680 کانال این رویداد را در توییچ پخش کردند که 24 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و بیشترین تعداد بیننده همزمان به 1.94 میلیون نفر رسیده است که 10 درصد بیشتر از سال گذشته است. در مجموع، بیش از 17000 کانال The Game Awards 2023 را در همه پلتفرم‌ها پخش کردند.

این رویداد میزبان تعدادی نمایشگاه بزرگ بود، از جمله به‌روزرسانی‌هایی با عناوینی مانند: حماسه Senua: Hellblade 2، Final Fantasy 7 Rebirth، استعاره: ReFantazio، و اسطوره سیاه: گوکوهمچنین اعلامیه هایی از بازی های جدید مانند . Light No Fire، Monster Hunter Wild، Marvel’s Bladeو احیای چندین فرنچایز کلاسیک سگا.

در مورد خود جایزه، لارین استودیو دروازه بالدر 3 برنده بزرگ نمایش بود و در شش بخش مختلف (از هشت نامزد) برنده شد، از جمله بهترین نقش آفرینی، بهترین اجرا، بهترین بازی چند نفره و بازی سال.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید