اولین فرزندان در آینده یک سیستم سقوط تضمینی دریافت خواهند کرد


در همین حال از اولین نسل اولین به روز رسانی محتوا امروز منتشر شد و مدیر Minseok Joo اطلاعات بیشتری در مورد تغییرات آینده ارائه کرد. این شامل یک سیستم جدید است که در آن بازیکنان پس از چندین بار انجام یک فعالیت، موارد را تضمین می کنند.

در مورد موضوع دفع نوادگان و نقشه های سلاح، توسعه دهندگان در حال کار بر روی یک سیستم جدید برای جدا کردن آنها و به دست آوردن “محصولات جانبی” هستند. دومی با “چیزی با ارزش” در یک مغازه چرخشی مبادله می شود. ما همچنین در حال کار بر روی افزودن «محیط‌هایی» هستیم که به بازیکنان امکان می‌دهد با اختصاص انواع سوکت به بارگذاری‌های خود، ساخت‌های مختلف را امتحان کنند.

تغییرات فوق در فصل های 1 و 2 مورد بحث قرار خواهند گرفت، پس منتظر بروزرسانی های بعدی باشید. وقتی صحبت از تعادل به میان می آید، جو گفت که تیم می خواهد متا با پیشرفت فصل تغییر کند. او اشاره می‌کند که Descendants مبتنی بر مهارت در حال حاضر بسیار خوب است، بنابراین تیم قصد دارد “نسبت نبردهای مبتنی بر سلاح گرم را در پایان بازی افزایش دهد.”

اگرچه نمی‌توانیم قول بدهیم که همه نسل‌ها و سلاح‌ها همیشه به یک اندازه متعادل باشند، هدف ما این است که به تغییر ساختارهای مؤثر ادامه دهیم، ما دائماً در حال انجام تنظیمات و افزودن تنوع با محتوای جدید هستیم راه بازی

برای اطلاعات بیشتر اولین نسل، بررسی ما را بخوانید. همچنین یادداشت های رفع فوری تغییرات تعویض ماژول، متعادل کردن و غیره را در سناریوهای خاص بخوانید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید