اولین به روز رسانی محتوای اصلی اولین نسل انتظار میرود که بعداً امروز منتشر شود، همچنین یک تریلر کلی جدید وجود خواهد داشت که تمام محتوای موجود را به نمایش میگذارد. آن را با هات فیکس 1.0.5 ارائه می کند که شامل تعدادی تغییرات و تنظیمات تعادلی، از جمله حذف تعویض ماژول ها در Intercept Battles و Infiltration Operations است.
بازیکنان همچنین نمیتوانند تنظیمات پیشتنظیم یا بارگیری را در طول این فعالیتها تغییر دهند. این احتمالا برای این است که همه چیز را به چالش بکشد. Void Shards از Special Operations نیز 7 برابر افزایش خواهد یافت و استودیوی مگنوم در حال بررسی حذف الزامات فعال سازی فیوژن راکتور است.
سازنده همچنین فاش کرد که Thunder Cage به طور ناخواسته 1.33 برابر بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده بود در برابر دشمنان متراکم آسیب وارد کرده است. این باگ برطرف شده است، اما برای جبران خسارت، ضریب آسیب دو برابر شده است. برخی از یادداشت های رفع فوری را در زیر و جزئیات کامل را اینجا بررسی کنید.
اولین نسل برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5 و PC در دسترس است. فصل اول از اواخر آگوست شروع می شود. لطفا نقشه راه را برای جزئیات بررسی کنید.
Hotfix 1.0.5
محتوای بهبود یافته
(1) UI/UX
- تجهیز و حذف ماژول ها، تغییر تنظیمات از پیش تعیین شده و تغییر بارگیری ممنوع است تا از تبدیل شدن جایگزینی ماژول ها به یک استراتژی در طول عملیات رهگیری و نفوذ جلوگیری شود.
- قابلیت جمع آوری همه موارد گم شده و پیدا شده در صندوق پستی خود را به یکباره اضافه کرد.
- پس از بررسی نقشه ای که حاوی اطلاعات بازیابی شده از کتابخانه است، کتابخانه اکنون با بستن نقشه باز می ماند.
- ویژگی روشن/خاموش لرزش دوربین به گزینه های بازی اضافه شد.
- (PS، Xbox) قابلیت انتخاب کلمات کلیدی جستجوی از پیش تعیین شده را اضافه کرد تا جستجوی ماژول ها و تحقیق آسان تر شود.
- کاما بین هر 3 رقم در منوهای بازی و HUD اضافه شده تا واحدهای عددی را راحتتر بخوانید.
- اکنون می توانید آمارهای کلیدی موجودی خود را برای سلاح ها، راکتورها و اجزای خارجی ببینید.
- اقلام مجهز اکنون می توانند به عنوان اقلام پیوست ثبت شوند.
- هنگامی که یک پیش تنظیم را ذخیره می کنید، موارد مجهز اکنون به طور خودکار به عنوان موارد پیوست ثبت می شوند.
- اکنون می توانید صفحه نمایش نقطه قرمز را برای هر شهر در گزینه های بازی روشن یا خاموش کنید.
- تصاویر را به برخی از موارد در گزینه های گرافیک اضافه کرد تا عملکرد آنها را نشان دهد.
- سرعت اسکرول بهبود یافته هنگام پیمایش نقشه با چوب گیم پد R.
- رنگ نماد نبرد سختی Void Intercept روی نقشه جهان تغییر کرده است تا تشخیص آن از نبرد سختی معمولی آسان تر باشد.
- اگر NPC جستجویی که دنبال میکنید ناپدید شود، نشانگری دیگر روی نقشه ظاهر نمیشود.
- ماژولهای اصلاحشده از یک نسل اکنون با هم در یک خط در کتابخانه نمایش داده میشوند.
- اگر اولین پاداش واضح و پاداش شفاف تکراری یکسان باشند، هر دو دیگر در اطلاعات جمع آوری کتابخانه نمایش داده نمی شوند.
- هنگام انتخاب همه ماژول های تکراری هنگام جداسازی یک ماژول، اکنون می توانید از یک فیلتر برای ثبت تنها ماژول های انتخاب شده برای جداسازی استفاده کنید.
- انیمیشن ترکیبی ماژول ساده شده
- شروع تحقیق در مورد برگه “مواد” در منوی تحقیق، اکنون شما را به برگه “مواد” باز می گرداند.
- دکمه “ترک مهمانی” را به منوی اجتماعی اضافه کرد تا یافتن ویژگی آسانتر شود.
- عملکرد جستجو به منوی مواد مصرفی اضافه شد.
- حتی اگر بخواهید از نسلی که در حال حاضر استفاده نمی شود پوست بگیرید، یک نقطه قرمز ظاهر می شود.
- هنگام به دست آوردن رنگ، نقاط قرمز اضافه شده است.
- به دست آوردن پوسته اسلحه اکنون یک نقطه قرمز را نیز در زبانه کناری لیست اسلحه نشان می دهد.
(2) فرزندان، ماژول ها
- اتاق فرینا 0 محدوده انتقال سم تروما را از شعاع 4 متر به شعاع 7 متر افزایش داد.
- حداکثر دامنه مقیاس بندی مهارت های Valby را از 200٪ به 250٪ افزایش داد.
- حداکثر دامنه مقیاس بندی مهارت های بلر را از 200٪ به 250٪ افزایش داد.
- تغییر طوفان های برفی ایجاد شده توسط ماژول “ابر یخبندان” ویسا فوراً بدون هیچ تاخیری رخ می دهد.
- پوست سر “Albion Academy Cadet” والبی اکنون قابل رنگ شدن است.
- در توضیح ماژول «بازیابی ایمن»، «آسیب نهایی دریافت شده» به «مقدار اصلاحکننده آسیب» تغییر کرد.
نویسنده: Ravi Sinha