First Descendants – Hotfix 1.0.4 استراتژی کشاورزی “Valbyran” را اصلاح می کند و خنک شدن را در همه Outpost ها کاهش می دهد.


استودیو مگنوم هات فیکس زیر را نسخه 1.0.4 منتشر کرده است. اولین نسل، تغییرات و بهبودهایی ایجاد شده است که کیفیت زندگی را بیشتر بهبود می بخشد. ظرفیت ذخیره سازی ماژول از 1000 به 1500 افزایش یافته است، و Void Shards اکنون از دشمنان عملیات ویژه کاهش می یابد («Neutralize Void Experiment» بیشترین کاهش را دارد).

اما بزرگترین تغییر مربوط به پایگاه استراتژیک Vargas است، که پس از یک باگ باعث ایجاد متوالی دشمنان شد، به یک مکان کشاورزی محبوب تبدیل شده است. Valby بهترین انتخاب شد و اصطلاح Valby Run برای توصیف این مکان کشاورزی ابداع شد.

Hotfix زمان بازپرداخت هیولا را در پاسگاه‌ها افزایش می‌دهد. اگرچه مقدار پاداش کمتر از “Valby Run” است، کارگردان بازی جو مین سوک می گوید که “به طور قابل توجهی بالاتر از برنامه ریزی اولیه است.” این نقطه اکنون «به اندازه سایر شکارگاه‌های با پاداش بالا کارآمد است». توسعه‌دهندگان برای اینکه کشاورزی یکپارچه‌تر شوند، همه زمان‌های خنک‌سازی پست را کاهش داده‌اند.

لطفاً برای یادداشت‌های مربوط به رفع فوری باقیمانده به زیر مراجعه کنید. اولین نسل برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC موجود است. بررسی اینجا را بررسی کنید.

رفع فوری نسل اول 1.0.4

جزئیات پچ

محتوای بهبود یافته

  • محدودیت ذخیره سازی ماژول از 1000 به 1500 افزایش یافت.
  • زمان سرد کردن “Vulgus Strategic Outpost” از 5 دقیقه به 1 دقیقه کاهش یافت.
  • فواصل ظاهر هیولا افزایش یافته است و مقادیر پاداش در “پایگاه استراتژیک وارگاس” تنظیم شده است.
  • Void Shards اکنون در هنگام شکست دادن هیولاها در عملیات ویژه حذف می شود. عملیات ویژه “آزمایش خنثی سازی باطل” بیشترین میزان خالی را از بین می برد.
  • در صورت استفاده از آیتم «مهر دستگیری» که از طریق عملیات ویژه به دست آمده است، 10 برابر بیشتر از حد معمول طلا دریافت خواهید کرد. در صورت استفاده از “مهر دستگیری” از سربرگ “مواد مصرفی” به طلای 100000 تبدیل می شود و “مهر دستگیری با ارزش بالا” به طلای یک میلیونی تبدیل می شود.

# نظر کارگردان

با توجه به این تنظیم، مقدار پاداش در Fortress Outposts کاهش یافته است. با این حال، برای اطمینان از اینکه Valby Run یک شکارگاه محبوب باقی می‌ماند، شبیه به یک نقطه کمین یا مسیر ذوب، بازده پاداش را بسیار بالاتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود تعیین کرده‌ایم. ما می خواهیم اولین نسل خود را با تعداد زیادی مکان کشاورزی ارائه دهیم که هر کدام ویژگی ها و مفید بودن خود را برای فرزندان مختلف دارند. به‌جای بازگرداندن Valbyran به هدف اصلی‌اش، ما آن را طوری تنظیم کرده‌ایم که کارایی مشابهی با سایر شکارگاه‌های با پاداش بالا داشته باشد.

علاوه بر این، ما زمان خنک شدن همه استحکامات را کاهش داده‌ایم، و به بازیکنان این امکان را می‌دهیم که بیشتر اوقات بدون شکست عمدی با استحکامات بازی کنند و دیگر مجبور نباشند در اطراف نقشه به دنبال استحکامات با خنک‌سازی کمتر سفر کنند. ما همچنین جوایز طلا را به عملیات ویژه اضافه کردیم و چهار نوع Void Shards را طوری تنظیم کردیم که به‌طور تصادفی رها شوند و به بازیکنان این امکان را می‌دادیم که مکان‌های شکار مختلف را انتخاب کرده و از آنها استفاده کنند.

ما در مورد سبک‌های بازی که بازیکنان از آن لذت می‌برند، از طریق سؤالاتی مانند Fortress Outskirts و Valby یاد می‌گیریم. تجربه از بین بردن و شکست دادن هیولاها برای بازی ما ارزش زیادی دارد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید