First Descendants – Hotfix 1.0.3 پاداش‌های Void Fragment را افزایش می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اثرات روی متحدان را نفی کنند.


استودیو مگنوم و نکسون اولین نسلبه چند موضوع پرداخت. گزینه ای برای خاموش کردن جلوه های ویژه برای بازیکنان دوستانه و بهبود دید در هنگام بیرون آمدن گری اضافه شده است.

رابط کاربری همچنین به روز شده است تا نشان دهد چه زمانی پاداش بزرگی از یک ماموریت به دست آورده اید. علاوه بر جستجوی کتابخانه خود برای یافتن سلاح بر اساس نوع سلاح گرم و نوع مهمات، اکنون می توانید ویژگی های Void Shard را مستقیماً روی نقشه مشاهده کنید. ما همچنین برخی از علاقه‌مندان و اصلاحات را برای Descendants انجام داده‌ایم، از جمله آلرژی Yujin که اکنون در Colossus اعمال می‌شود.

ماژول «ولتاژ بالا» Ultimate Bunny به جای دشمنان تصادفی با بمب‌های هیجان‌انگیز و انتشار رعد و برق، دشمنان نزدیک را هدف قرار می‌دهد. اگر این کافی نباشد، مقدار Void Shards که می توانید از دو نوع Void Fragments دریافت کنید 1.5 برابر و پاداش ماموریت های میدانی Hardmode نیز 1.5 برابر افزایش می یابد.

لطفاً برخی از یادداشت‌های رفع فوری و جزئیات کامل را در اینجا مرور کنید. اولین نسل بر روی PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC موجود است. نظرات را بخوانید و برنامه‌های پس از راه‌اندازی را اینجا ببینید.

رفع فوری نسل اول 1.0.3

محتوای بهبود یافته

(1) UI/UX

  • گزینه ای برای خاموش کردن افکت ها (انفجار گلوله) برای سایر بازیکنان اضافه شده است.
  • کاهش مدت زمان اثرات انفجاری و “ارگان باقی مانده” برای بهبود دید.

نظر کارگردان

با توجه به محبوبیت ساخت لانچر بی‌نهایت Gley، ما یک اقدام موقت برای رفع مشکلی انجام داده‌ایم که در آن اثرات انفجار به شدت در گیم‌پلی تداخل داشت. در حال حاضر ما فقط گزینه ای برای غیرفعال کردن اثر انفجار پرتابه های بازیکنان دیگر ارائه می دهیم، اما قصد داریم این عملکرد را برای جلوه های دیگر نیز افزایش دهیم.

  • یک پیام سیستمی اضافه شده است تا بررسی وضعیت DBNO متحدان را آسان‌تر کند، و اقدامات متقابل اضافی به رابط کاربر عضو حزب اضافه شده است.
  • کاهش مدت زمان تکمیل تحقیقات جلوه های بصری برای موادی که اغلب در تحقیقات استفاده می شود.
  • “دور از صفحه کلید (AFK)” به منوی گزارش پخش اضافه شد.

نظر کارگردان

ما تحولات اخیر در مورد AFK را دنبال می کنیم و موافقیم که AFK در گیم پلی سایر بازیکنان تداخل می کند. با این حال، من معتقدم که این موضوع نیاز به رسیدگی دقیق دارد. این به این دلیل است که مکانیسم قضاوت AFK را می توان با تیراندازی ساده یا حرکات حرکتی دور زد و از سیستم ضربه زدن AFK برای اهداف دیگر سوء استفاده کرد.

ابتدا سعی می کنیم الگوهای بازیکنان AFK را از طریق گزارش های AFK درک کنیم. از این طریق اطلاعات لازم برای جداسازی بازیکنان AFK در خواستگاری را جمع آوری کرده و برای تدارک اقدامات مناسب در آینده برنامه ریزی خواهیم کرد.

ما به دنبال راه هایی برای حل مشکل AFK هستیم تا همه بتوانند با هم از بازی لذت ببرند. در ضمن لطفا به سایر بازیکنان احترام بگذارید. اگر نظری در این مورد دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

  • رابط کاربری به‌روزرسانی شده است تا بتوانید پاداش‌های اصلی به‌دست‌آمده از مأموریت‌هایی را که قبلاً انجام داده‌اید در فهرست تلاش‌ها مشاهده کنید.
  • قابلیت نمایش اطلاعات اکتسابی به طور مستقیم در بخش هدف کتابخانه اضافه شده است.
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد هنگام جابجایی از یک آیتم هدف در کتابخانه به فهرست آیتم‌های هدف، به سمت بالا حرکت کنید.
  • انواع سلاح گرم و انواع گلوله به لیست سلاح های کتابخانه اضافه شد.
  • مشکلی که در آن بازیکنانی که به Void Fusion Reactor ملحق شده بودند، می‌توانستند پس از انجام یک ماموریت، حتی بدون Void Shard از Rebuild Device استفاده کنند، برطرف شد.
  • هنگام تکمیل یک ماموریت Void Fragment برای به دست آوردن دو نوع Void Shards، مقداری که می توانید بدست آورید تقریباً 1.5 برابر افزایش یافته است.
  • نکته ابزار ماموریت Void Fusion Reactor برای نمایش تعداد Void Shards به روز شده است.
  • در مأموریت‌های Void Fusion Reactor، مواد آمورف مرتبط به نکات ابزار اضافه شده است.
  • ویژگی های Void Shard اکنون مستقیماً روی نقشه نمایش داده می شوند.

نظر کارگردان

ما مشکلی را کشف و برطرف کردیم که در آن می‌توان از سیستم «Mission Abort» اعضای حزب برای پخش مکرر Void Fusion Reactor بدون مصرف خرده‌ها سوء استفاده کرد. در حین رسیدگی به این نقص، ما همچنین در نظر گرفتیم که چرا بازیکنان از این سیستم استفاده می کنند. انتقال از جمع آوری خرده ها به ماموریت واقعی Void Fusion Reactor بسیار ناخوشایند و دست و پا گیر بود. بنابراین، ما نه تنها اشکال را برطرف کرده ایم، بلکه مقدار Void Shards را نیز افزایش داده ایم و روند جمع آوری را برای راحت تر کردن آن بهبود بخشیده ایم. ما مسیر جمع‌آوری قطعات را در به‌روزرسانی هفته پنجم که برای 1 آگوست برنامه‌ریزی شده است، به طور قابل توجهی بهبود خواهیم داد، بنابراین لطفاً کمی بیشتر صبر کنید.

تیم توسعه ما به یادگیری و رشد از تجربیات بازی شما ادامه خواهد داد. ما همیشه به نظرات ارزشمند شما گوش خواهیم داد و برای ارائه یک محیط بازی بهتر تلاش خواهیم کرد.

  • تعداد اقلام پیوست شده قابل ثبت به 1000 برای هر سلاح، راکتور و جزء خارجی به روز شده است.

(2) اولاد

  • “بمب هیجانی” و “تصویر صاعقه” از Ultimate Bunny با استفاده از ماژول “High Voltage” اکنون به جای اهداف تصادفی، اهداف نزدیک را هدف قرار می دهند.
  • “آلرژی” “سرم بازسازی” یوجین اکنون در مورد کولوسوس صدق می کند.
  • جلوه های صوتی “شارژ الکتریکی” و “ولتاژ بالا” از Ultimate Bunny و “Electric Condensation” از بانی تغییر کرده است.
  • “استفاده از مهارت های اسم حیوان دست اموز برای ایجاد شوک الکتریکی به دشمنان” از شرایط تکامل برای مراحل 2 و 3 پوسته تکامل اسم حیوان دست اموز “Swift Awakener” حذف شده است.

(3) عملیات نفوذ

  • پس از انجام یک ماموریت نفوذ، اکنون می توانید نتایج ماموریت را از منوی ESC مشاهده کنید.
  • محدودیت زمانی برای انهدام قلب آهنین در عملیات نفوذی «قلعه – قلب دژ» حذف شده است.
  • مکان دروید تدارکاتی در عملیات نفوذی “قلعه – منطقه ایزوله” به منطقه جنگی منتقل شده است و این امر باعث سهولت در تکمیل مهمات شده است.

(4) ماموریت

  • هنگامی که هیولا حرکت می کند یا می چرخد، موقعیت کره ایمنی هیولا نامگذاری شده دیگر تغییر نخواهد کرد.
  • نوع کروی پیوسته مصونیت نامگذاری شده “دست جایگزین نازیسترا” که در دره خورشید نیمه شب “چشم حقیقت” ظاهر می شود، به روز شده است.

(5) میدان

  • مقدار افت روی سختی سخت تقریباً 1.5 برابر افزایش یافته است.

(6) دیگران

  • محدودیت انباشته شدن اقلام مصرفی از 1 میلیون به 100 میلیون افزایش یافته است.
  • برخی از تصاویر آیکون به روز شد.

نظر کارگردان

The First Descendant با عشق و احترام عمیق به تیراندازهای غارتگر مختلف ساخته شده است و ما نظرات شما را در مورد سایر بازی های مشابه جدی می گیریم. از طریق این رفع فوری، هدف ما بازتاب هویت منحصر به فرد The First Descendant است. ما همچنان به تلاش خود برای بهبود بازی برای طرفداران این سبک ادامه خواهیم داد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید