استودیو مگنوم است اولین نسل، خواستگاری را به عملیات Invasion در حالت سخت اضافه می کند. با این حال، برخی تغییرات مثبت دیگر نیز ایجاد شده است، مانند حذف کره های ایمنی از هیولاهای نامگذاری شده.
علاوه بر این، ما یکنواختی هیولاهای نامگذاری شده فعلی را می شناسیم و قصد داریم به زودی ویژگی های منحصر به فرد بیشتری را اضافه کنیم. خرک های رمزگذاری شده همچنین دارای مواد پایه کمیاب هستند که می توانند توسط Elite Vargas در طول ماموریت های میدانی و عملیات های نفوذ رها شوند. طول پیام های دعوت مهمانی نیز بهبود یافته است.
اما خوشایندترین تغییر، افزایش طول خطوط Descendant Instructor است. هیچ گزینه ای برای نمایش مجدد دیالوگ های قبلی وجود ندارد، اما تیم توسعه در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند. برخی از یادداشتهای وصله زیر را بررسی کنید، که شامل بهبودهای بهینهسازی مانند کاهش بار CPU هنگام تولید سایهزنها میشود (اما در نتیجه باید دوباره سایهزن ایجاد کنید).
اولین نسل برای Xbox One، PS4، PS5، Xbox Series X/S و PC موجود است. بررسی اینجا را بررسی کنید.
رفع فوری نسل اول 1.0.2
محتوای بهبود یافته
- تابع “Open Operation Start” (Matchmaking) را به عملیات نفوذ (Hard) اضافه کرد. “شروع یک عملیات عمومی” حتی اگر پاداش انتخاب شده را تغییر دهید در دسترس است، اما اگر گزینه دیگری را انتخاب کنید، فقط “شروع یک عملیات خصوصی” در دسترس است.
- حوزه ایمنی پیوسته از هیولاهای نامگذاری شده حذف شده و به نوع پیش فرض یا نوع نابودی تغییر یافته است.
# نظر کارگردان
تیم توسعه از نگرانیهای جامعه در مورد الگوی یکنواخت هیولاهای نامگذاری شده آگاه است و در تلاش است تا آنها را بهبود بخشد.
به طور خاص، متوجه شدم که الگوی شکستن کره ها به ترتیب خاصی برای تطبیق عمومی مناسب نیست و تصمیم گرفتم فوراً آن را حذف کنم.
با توسعه الگوهای جدید، الگوهای هیولاهای نامگذاری شده موجود نیز فوراً یک به یک به روز می شوند.
هیولاهای نامگذاری شده اغلب در عملیاتهای سخت و سخت ظاهر میشوند، بنابراین ما به کار روی تنوع بخشیدن به الگوهای ظاهری آنها ادامه خواهیم داد.
- مقدار مواد اولیه کمیاب که از خزانه های رمزگذاری شده رها شده است، سه برابر شده است. این مواد هم اکنون توسط الیت وارگاس که در ماموریت های میدانی و عملیات های نفوذ ظاهر می شوند، رها می شوند.
# نظر کارگردان
کارآمدترین راه برای جمعآوری مواد اولیه کمیاب، استفاده از خزانههای رمزگذاریشده است، اما برای کسانی که شکار هیولا را ترجیح میدهند، مأموریتهای صحرایی و عملیات نفوذ نیز بهروزرسانی شدهاند تا این مواد را نیز حذف کنم.
تیم توسعه به دقت وضعیت کلی کشاورزی را زیر نظر دارد و تمام تلاش خود را برای ایجاد یک محیط دلپذیر برای همه فرزندان انجام می دهد.
- زمان ضبط برای ماموریت هک فرستنده داده کینگستون بارگاس از دو 90 ثانیه به دو 60 ثانیه کاهش یافت.
- دید بهتر دکمههای Battle Pass Battle Supply Shop با طراحی مجدد آنها برای مطابقت با قالب بنر Bonus Shop.
# نظر کارگردان
پوسته های فصلی را به صورت رایگان از Battle Supply Shop دریافت کنید. چالش های پیش فصل را کامل کنید و پوسته های ویژه دریافت کنید!
- پنجره کتابخانه را بهروزرسانی کرد تا دیگر هنگام باز کردن و بستن نقشه از طریق پنجره اطلاعات کسب، بسته نشود.
- مدت زمان پیامهای دعوت مهمانی را بهبود بخشید و بازبینی و پذیرش آنها را آسانتر کرد.
- طول مدت خطوط مربی Descendant را بهبود بخشید.
# نظر کارگردان
بسیاری از Descendants اظهار داشته اند که گفتگوی Descendant Instructor حاوی نکات مفید بازی است.
در حال حاضر امکان بازبینی گفتگوهای قبلی وجود ندارد، اما ما قصد داریم این مشکل را برطرف کنیم.
ما به بهبود آن ادامه خواهیم داد تا فرزندان شما بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
- NPC راهنما را که پس از اولین ورود به Albion با آن روبرو می شوید به شما نزدیکتر کرد.
بهینه سازی بهبود یافته
- [PC] بهبود ثبات فرآیند آماده سازی سایه زن با کاهش بار CPU در طول تولید شیدر.
- (به روز شده) به دلیل بهینه سازی سایه زن، باید دوباره سایه زن را تولید کنید. بسته به دستگاه شما ممکن است کمی طول بکشد.
- ما در حال حاضر به طور فعال این مشکل را رصد می کنیم و اگر در نسل سیزدهم یا چهاردهم اینتل با مشکل مواجه شدید، لطفاً به راهنمای رسمی اینتل مراجعه کنید.
- [PC] تنظیم کیفیت روی High یا بالاتر مصرف حافظه GPU را کاهش می دهد.
- [PC] مشکلی که در آن پوسته کاراکترها به طور متناوب در تنظیمات گرافیکی پایین در طول دوره های طولانی بازی نمایش داده می شد، برطرف شد.
- [PC] رفع اشکالی که اجازه می داد محدودیت های فریم در هنگام استفاده از Nvidia و AMD تولید فریم تنظیم شود.
- [Common] مشکلی که در آن سایه ها به طور متناوب به طور غیر عادی بسته به دیدگاه نمایش داده می شدند، برطرف شد.
- [Common] ما همچنین اصلاحات مختلف دیگری را برای اهداف بهینه سازی انجام داده ایم و به نظارت بر آنها ادامه خواهیم داد.
رفع اشکال
(1) UI/UX
- مشکل نمایش موارد استفاده نشده در کتابخانه رفع شد.
(2) اولاد
- مشکلی را برطرف کرد که در آن اگر HP نوادگان شما به دلیل تنظیمات ماژول به زیر 100٪ کاهش یابد، نمیتوانید از DBNO فرار کنید.
- مشکلی که در آن کایل گاهی اوقات هنگام استفاده از “Superconducting Thruster” در طول “Rebound Dash” به هوا می رفت، برطرف شد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن Esiemo نمیتوانست هنگام دریافت ضربهای در هنگام استفاده از “Archi Explosion” بایستد.
نویسنده: Ravi Sinha