رئیس جمهور Elder Scrolls Online اعلام کرده است که عزیمت خود را از این شرکت اعلام کرده است


Zenimax Online Studios اعلام کرد که رئیس جمهور مت فیور در اواخر این ماه شرکت را ترک می کند. این اعلامیه از طریق یک پست رسانه های اجتماعی انجام شد. با دور شدن Firor از این شرکت ، نقش رهبری وی در استودیوی جدید جو بوبا و سوزان کات و EP و مدیر بازی ریچ لامبرت به نمایش در خواهد آمد. در نامه خود به جامعه ، Firor خاطرنشان كرد كه این تیم در حال كار بر روی برخی از بزرگترین به روزرسانی ها و ایده های پشت آن است. بزرگان بصورت آنلاین پیمایش می کنندبشر

Firor در یک به روزرسانی رسانه های اجتماعی نوشت: “پس از گذشت بیش از 18 سال استودیوهای آنلاین Zenimax ، من اواخر این ماه وارد خط خواهم شد.” “استودیو و بزرگان بصورت آنلاین پیمایش می کنند تحت هدایت استودیوی جدید ، به سرپرستی جو باربا و تهیه کننده اجرایی سوزان کاس و ریچ لامبرت ، مدیر بازی. با هم ، این تیم رهبری در خط مقدم بسیاری قرار دارد ESOبزرگترین ایده ها و گسترش ما ، و ما همچنان به این بازی چیزی می پردازیم که همه به آنها افتخار می کنیم. “

“من دیگر روی بازی کار نمی کنم ، اما شما را تشویق می کنم و آن را به هزاران ساعت ای که قبلاً در بازی گذرانده ام اضافه می کنم.

علاوه بر Firor ، اعضای جانباز تیم توسعه Narare از این شرکت خارج می شوند. طبق گفته VGC ، یکی از طراحان بازیگر جانباز استودیو ، گرگ میلز ، در حال ترک است. عزیمت نرها پایان کار بیش از 30 سال در استودیو را نشان می دهد.

در طول نادرترین ، مایلز از سال 1990 روی بازی های کاملاً معدودی کار می کند. مرد جت خورشیدی این اولین عنوانی است که وی به رسمیت شناخته شد. از آن زمان ، وی در چندین عنوان اصلی در تاریخ استودیو کار کرده است. الاغ کنگ کشوربا بانجو کازوییوت پاتا، به خصوص

با مردان ، که روی آن کار می کرد همیشگی از سال 2021 ، تهیه کننده اجرایی لوئیز اوکانر نیز این شرکت را ترک کرده است. O’Conor از سال 2001 Nintendo 64 Titles برای نادر کار کرده است روز خز بد کنکربشر

گزارش همیشگیاین لغو در اوایل این هفته انجام شد. طبق گفته VGC ، Matt Booty Microsoft Studios از طریق ایمیل داخلی اعلامیه ای را اعلام کرد و مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که ابتکار عمل خود را بسته است.

Booty می نویسد: “ما تصمیم گرفته ایم كه تحولات را برای كامل تاریک و Everwild متوقف كنیم و برخی از پروژه های بدون اعلام را در سبد سهام خود اصلاح كنیم.” وی گفت: “به عنوان بخشی از این ، ما ابتکار عمل خود ، یکی از استودیوهای ما را می بندیم و این تصمیمات به همراه سایر تغییرات در تیم ، نشان دهنده تلاش های گسترده تر ما برای تنظیم اولویت ها ، تمرکز منابع و تمرکز منابع با موفقیت بیشتر و تمرکز منابع در چشم انداز صنعت در حال تغییر است.

“ما این انتخاب ها را دست کم نگرفتیم زیرا هر پروژه و تیم سالها کار سخت ، تخیل و تعهد را نشان می دهد.”

مایکروسافت همچنین چندین اخراج مهم را تجربه کرده است. با توجه به اخراج ها در اینجا ، جزئیات مربوط به تنش در استودیو Halo را مشاهده کنید.





نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید