و میدان ستارهاستودیوی بازی سازی Bethesda اولین عنوان خود را به عنوان یک توسعه دهنده ایکس باکس شخص اول منتشر کرد. البته، این استودیو قصد دارد برای مدتی تمرکز خود را بر روی بازی های RPG علمی تخیلی حفظ کند، اما در حال حاضر هیچ کمبودی در مورد اتفاقات آینده وجود ندارد. دفعه بعد هم طومارهای بزرگ ۶ پروژه بزرگ بعدی BGS خواهد بود، و در حالی که هنوز راه زیادی باقی مانده است (حداقل)، عموم مردم همچنان به این سوال ادامه می دهند که آیا این یک کنسول انحصاری ایکس باکس نیز خواهد بود یا خیر.
و به نظر می رسد هنوز پاسخ روشنی در این مورد وجود ندارد. در گذشته چندین پیشنهاد وجود داشته است، اما طومارهای بزرگ ۶ مطمئناً از عرضه پلی استیشن صرف نظر می کند، اما فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در مصاحبه اخیر با بلومبرگ گفت که هنوز این تصمیم گرفته نشده است و مشخص نیست که آیا این عنوان انحصاری ایکس باکس خواهد بود یا خیر. شرکت تصمیم بگیرد به صورت موردی در گذشته گفته است.
اسپنسر گفت: «ما به بازیهایی که توسعه میدهیم به صورت موردی نگاه میکنیم» (رونویسی از طریق VGC). ما میخواهیم بازیهای ما در بسیاری از مکانها در دسترس باشند: کنسولهای ایکسباکس، رایانههای شخصی و از طریق فضای ابری. این بازیها تقریباً بر روی هر دستگاه دارای وب در دسترس هستند.
ما به دنبال دسترسی میلیون ها بازیکن هستیم. میدان ستاره و دیگر بازی های Xbox Game Studios. این در واقع در مورد دادن حق انتخاب به بازیکنان در مورد نحوه بازی و ساخت کتابخانه بازی های خود است. ”
در مورد چه زمانی؟ طومارهای بزرگ ۶ قرار است منتشر شود، اما به نظر می رسد انتظار برای این RPG فانتزی که در سال 2018 رسما معرفی شد، طولانی خواهد بود. این بازی اخیراً پیش تولید خود را به پایان رسانده و وارد توسعه کامل شده است، اما اوایل سال جاری فیل اسپنسر گفت که انتشار بازی حداقل پنج سال طول خواهد کشید.
نویسنده: Shubhankar Parijat