Elder Scrolls 6 دارای همان سیستم تراز کردن Skyrim خواهد بود


در همین حال، استودیوی بازی سازی Bethesda میدان ستاره در حالی که پشتیبانی همچنان در دسترس خواهد بود، استودیو در حال چرخش به سمت عنوان مورد انتظار بعدی خود است. طومارهای بزرگ 6. اگرچه ما از پیش تولید تا توسعه اولیه پیشرفت کرده ایم، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که از تنظیمات و مکانیسم ها گرفته تا تاریخ انتشار اطلاعی نداریم. حتی مایکروسافت در مورد مدت زمان انحصاری خود مشخص نیست، اما آنها فکر می کنند که می تواند در حدود پنج سال آینده منتشر شود.

مدیر طراحی سابق بروس نسمیت در گفتگو با Minmaxx گفت: میدان ستاره قبل از ترک Bethesda در سال 2021، آنها جزئیات جدید جالبی را به اشتراک گذاشتند. شاید مهمتر از همه، طومارهای بزرگ 6 مکانیزم تسطیح مشابه را دارد The Elder Scrolls 5: Skyrim.

«کل سیستم جادویی است اسکایریممن تاد را متقاعد کردم که به من اجازه دهد بچه و آب حمام را بیرون بریزم و از نو شروع کنم، و او به اندازه کافی به من اعتماد کرد. احتمالاً پس از بار ششم نیز آثار باقی خواهد ماند.

“به طور کلی، “این کاری است که شما انجام می دهید تا بهتر شوید”… این ایده اصلی من نبود، اما کارهای زیادی با آن داشتم… قطعاً ادامه خواهد داشت. سطح را بالا ببرید. وجود خواهد داشت. بسیاری از ایده‌های جدید در بسیاری از مفاهیم پیرامون چیزهایی مانند آن ریخته شده است، اما من مطمئن هستم که برخی از چیزهایی که روی آنها کار کرده‌ام از ایده جدید جان سالم به در خواهند برد.”

این بزرگترین شگفتی نیست، با توجه به اینکه توسعه دهندگان چند مفهوم و سیستم را دوست دارند بین نسخه ها حمل کنند.Bethesda پلتفرمی را اعلام نکرده است طومارهای بزرگ 6، اما این می تواند آخرین عنوان در این سری باشد که توسط تاد هاوارد ساخته شده است. در ضمن منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید