بازی The Elder Scrolls 6 برای جلب رضایت طرفداران – توسعه دهندگان زودتر معرفی شد


در مصاحبه اخیر با MinnMax، بروس نسمیت، توسعه دهنده Bethesda را می توان دید که به عنوان یک طراح سیستم کار می کند. میدان ستاره–این شرکت اعلام کرده است که تصمیم به اعلام این خبر گرفته است. طومارهای بزرگ 6 دلیل این که خیلی سریع انجام شد این بود که “چنگال ها و مشعل ها از بین رفته بودند.”

نسمیت گفت که او هم عقیده هاوارد است که بازی‌ها معمولاً باید شش ماه قبل از انتشار اعلام شوند. “تاد [Howard’s] او می‌گوید: «اتفاقاً، من هم این عقیده را دارم که در صنعت بازی‌های ویدیویی حافظه کوتاهی دارم.

“شرکت‌هایی که سال‌ها قبل شروع به تبلیغ بازی‌های خود می‌کنند، خودشان را خراب می‌کنند. بهترین زمان برای شروع صحبت در مورد این موضوع شش ماه قبل از انتشار است.”

نسمیت در ادامه به بحث درباره تصمیم برای اعلام می‌پردازد طومارهای بزرگ 6 از خیلی وقت پیش. اتفاقاً این بازی در سال 2018 معرفی شد و در اوایل سال جاری، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، گفت که هنوز بیش از پنج سال دیگر باقی مانده است. نسمیت گفت که این اعلام در نهایت برای آرام کردن طرفداران سریال و شرکت انجام شده است.

“فقط این واقعیت که چنگال ها و مشعل ها از بین رفته بودند باعث شد تاد بگوید “بله، من این کار را انجام خواهم داد.” طومارهای بزرگ 6نسمیت گفت، واقعاً قرار است اتفاق بیفتد. “اما من فکر نمی کنم تا شش ماه قبل از انتشار جزئیات زیادی را بشنوید، و این راهی است که باید باشد. من فکر می کنم این بهترین رویکرد است، و [Howard’s] ثابت شده است که بسیار خوب کار می کند، حداقل برای Bethesda. ”

من در مورد جزئیات چیز زیادی نمی دانم، اما طومارهای بزرگ 6Nesmith می گوید که این بازی دارای مکانیک های سطح بندی مشابه با نسخه قبلی خود خواهد بود –The Elder Scrolls 5: Skyrim.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید