پروتکل کالیستوبازیکنان را به یک زندان متروکه با امنیت بالا در ماه مرگ مشتری، کالیستو می برد. به نظر می رسد که به تنهایی یک محیط به اندازه کافی برای یک بازی ترسناک بقا علمی تخیلی خوب است، اما به چند لایه نیاز دارد.
و من در مورد لایه های واقعی صحبت می کنم. استودیوی Striking Distance توسعه دهنده در یک پست بلاگ پلی استیشن، مکان جدیدی به نام Below را معرفی کرد. این به درستی شبکه ای از تونل ها و گذرگاه های زیرزمینی در زیر زندان فوق الذکر است.
[Below is unique] زبیر میگوید که بسیاری از آنها بر اساس مواد و اشکال دنیای واقعی است. “به جای نشانه های طراحی علمی تخیلی سنگین که بر بسیاری از محیط های دیگر بازی تسلط دارند، Below باعث می شود بازیکنان احساس کنند در چیزی آشنا و قابل ربط هستند و در عین حال بشریت را در حال استعمار Dead Moon نشان می دهد.” ما می توانیم به گذشته نگاه کنیم. اولین تلاش ما برای تغییر است.»
جالب است که به گفته زبیر، Below همچنین “فرصت های عالی برای استفاده از فضا برای اکتشاف، مناطق پنهان، شبح وار و داستان سرایی محیطی جذاب” را ارائه می دهد.
در همین حال، Glauco Longhi کارگردان شخصیت نیز جزئیات بیشتری در مورد بیوفاژها ارائه می دهد.پروتکل کالیستواو میگوید: «ما با ایده انسانهای آلوده شروع کردیم، بنابراین بخشی از ترس این است که اتفاقی که برای آنها افتاده ممکن است برای شما هم بیفتد.
از 10-11 نوع دشمن منحصر به فردپروتکل کالیستوهمانطور که از نام آن پیداست، Grunts در انتهای زنجیره غذایی قرار دارند. “[Grunts] پل زدن بین انسان ها و موجودات بزرگتر، [their] لونگی میگوید شبح، تناسبات و آناتومی کمی به انسان نزدیکتر است.
پس از آن راشر وجود دارد که “یک انقباضگر است و حرکات منحنی با مفاصل و اندامهای پیچ خورده دارد” و میتواند به سرعت بپرد، روی بازیکنان بپرد و حتی روی دیوارها راه برود. نوع دیگری از دشمن به نام Blind نیز قبلاً فاش شده بود. بیشتر بدانید.
پروتکل کالیستودر 2 دسامبر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می شود. برای نیازهای کامپیوتر اینجا را ببینید. سیزن پس این بازی نیز اخیرا اعلام شد. این شامل گسترش داستان، انیمیشنهای مرگ جدید، حالت شورش مبتنی بر موج و موارد دیگر میشود.
نویسنده: Shubhankar Parijat
ارسال پاسخ