ظهور رونین این بازی از بسیاری جهات با بازیهای امضاکننده Team Ninja متفاوت است، که مهمترین آنها فضای باز آن است. اینکه چقدر در دنیای باز عملکرد خوبی دارد جای بحث دارد، اما توسعهدهنده به دنبال بازیهای آینده است و امیدوار است که به ساختن پایهای که با اکشن RPG اخیراً منتشر شده است ادامه دهد.
او این را در مصاحبه اخیر با VGC گفت. ظهور رونین کارگردان Fumihiko Yasuda در مورد اولین چالش توسعه بازی های جهان باز Team Ninja صحبت کرد و گفت که هدف فعلی این استودیو این است که در آینده بر روی آن الگو بنا شود و “به آنچه که این بار نتوانستیم انجام دهیم.”
“ظهور رونین این یک چالش بزرگ برای ما بود. زیرا این کاری است که ما قبلاً از نظر سطح آزادی و داستان انجام نداده ایم و در عین حال همچنان گیم پلی اکشن را حفظ کرده ایم. ” او گفت. ما معتقدیم که مفهوم را با موفقیت درک کردهایم و امیدواریم که بازیکنان بتوانند بازی را انتخاب کنند و دقیقاً همانطور که در ابتدا تصور میکردیم آن را تجربه کنند.
“من فکر می کنم چالش ما در آینده این است که از آنجا بسازیم و آنچه را که احتمالاً این بار قادر به انجام آن نبودیم انجام دهیم و از آنجا به ساختن ادامه دهیم.”
ظهور رونین تهیهکننده یوسوکه هایاشی گفت: «ما همیشه چیزهای زیادی را با هر عنوان امتحان میکنیم و همیشه سعی میکنیم چیزهایی را که از گذشته آموختهایم در اثر بعدی به کار ببریم.
“من فکر می کنم این ظهور رونین می بینید که این به نوعی ادغام بازی هایی است که ما در چند سال گذشته روی آن کار کرده ایم.آنچه را که آموخته ام به کار خواهم بست ظهور رونین ما تلاش های خود را در آینده بیشتر گسترش خواهیم داد. ”
در بررسی ما: ظهور رونین“با وجود مبارزات سخت و پیمایش سرگرم کننده. ظهور رونین متأسفانه، تیم نینجا ضعیفترین بازی سالها بود. ” بازبینی کامل را اینجا بخوانید.
ظهور رونین در PS5 موجود است.
نویسنده: Shubhankar Parijat