بازسازی System Shock Console “Smoothly Runs” اما به QA بیشتر نیاز دارد – Nightdive


استودیوهای غواصی شبانه بازسازی شوک سیستم پس از سال ها تاخیر و تغییرات، بالاخره برای رایانه شخصی در دسترس قرار گرفت. بررسی‌ها به طور کلی مثبت هستند (نقد ما را اینجا بخوانید)، اما در مورد نسخه‌های PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S چطور؟

در صدمین پست خود در Kickstarter، توسعه‌دهنده اعتراف کرد که “نسخه کنسول به خوبی اجرا می‌شود” اما به “چند دور پشتیبانی QA قبل از اقدام به صدور گواهینامه” نیاز دارد. در حال حاضر خبری از ETA نیست، اما احتمالا اواخر امسال منتشر خواهد شد.

در همین حال، بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند منتظر اولین وصله اصلی باشند، که انتظار می‌رود قفل‌های نرم افزاری را اصلاح کند، هوش مصنوعی دشمن را در فضای واقعی و فضای مجازی بهبود بخشد، و گزینه headbob را در تنظیمات دسترسی اضافه کند. اکنون استفاده از ماشین جراحی بدون در نظر گرفتن سختی، به صورت خودکار ذخیره می شود، بنابراین برای همیشه مشغول نشوید.

این شامل مواردی مانند رفع خرابی و تغییرات تعادل است. یادداشت های کامل زیر را بررسی کنید. با این حال، این پچ در حال حاضر “در انتظار” است و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. در ضمن منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.

اولین پچ پلن

در زیر لیستی از آیتم های آتی است که در اولین پچ برای System Shock که در حال حاضر در انتظار است، گنجانده شده است.

  • با حصول اطمینان از اینکه درهای لابی آسانسور و درهای اتاق شکن مدار همیشه وقتی برق ربع غیرفعال است، قفل های نرم سطح تحقیقاتی را ثابت کنید.
  • رفع نرمی قفل راکتور هنگام کشیدن اهرم خود تخریبی راکتور برای بارگیری مجدد ذخیره
  • هوش مصنوعی دشمن دنیای واقعی بهبود یافته است
  • هوش مصنوعی دشمن فضای سایبری بهبود یافته است
  • بهبود یافته Magnum Weapon Laser Dot FX
  • بهبود یافته Mag-Pulse Weapon Impact Vortex FX
  • گزینه head bob به تنظیمات دسترسی اضافه شد
  • پس از استفاده از دستگاه جراحی در تمام مشکلات، یک ذخیره خودکار اضافه شد
  • مشکلی که در آن دستگاه‌های جراحی در حالت شلوغ دائمی گیر می‌کردند، برطرف شد
  • ثابت شده است که صفحه نمایش انرژی FX پس از بارگیری ذخیره بازی بازیابی نمی شود
  • در خواننده رسانه[戻る]مشکلی که در آن فشار دادن کل MFD را نمی‌بندد، برطرف شد
  • وضعیت غلاف فرار در صفحه وضعیت MFD هنگام فعال کردن توالی خود تخریبی ثابت شد
  • رفع سانحه ای که ممکن بود هنگام ورود به عرشه پرواز در نسخه های قدیمی DX11 رخ دهد.
  • مشکلی که ممکن است هنگام خروج از Maintenance Cyberspace رخ دهد، رفع شد.
  • تصحیح تصادفی که ممکن بود در حین بازی Grove Chess رخ دهد.
  • راگدال‌های ثابت هنگام بارگیری در یک سطح یا ذخیره در جای خود قرار نمی‌گیرند
  • بازیکنان باید حداقل یک بار پس از دانلود این پچ را ذخیره کنند تا اثر را ببینند
  • بهبود رفتار چرخشی هنگام پرتاب نارنجک.
  • بهبود رفتار ragdoll در Human Corpse متصل به Cortex Reaver.
  • سلاح‌های ثابت با modkit که همیشه پیوست‌ها را به درستی نشان نمی‌دهند.
  • بارگذاری یک ذخیره با فعال نشدن درست کار نکردن Magnum Laser Sight FX رفع شد.
  • موسیقی آسانسور ثابت وقتی بازیکن در آسانسور می میرد متوقف نمی شود و در سطح دیگری دوباره پخش می شود.
  • رفع مشکلی که در آن پرتره‌ها در گزارش‌های صوتی در موارد خاص ناپدید می‌شوند.
  • مشکلی که باعث توقف غیرمنتظره بازی پس از بارگذاری بازی شده بود، برطرف شد.
  • قفل‌های نرم تجهیزات را که ممکن است هنگام مرگ هنگام آماده‌سازی مواد منفجره رخ دهد، برطرف کرد.
  • هنگام ذخیره و بارگذاری در حین تمرکز روی یک پازل، قفل نرم تجهیزات ثابت شد.
  • وقتی از تراشه های مالی استفاده می شود، ماشین اعتباری اعتبارات سه گانه صادر می کند.
  • مانیتورهای پخش اکنون می توانند در صورت حمله خرد شوند.
  • Minipistol Burst-Fire Modkit اکنون به جای 2 شلیک 3 شلیک می کند و می توان آن را روشن/خاموش کرد.
  • مخازن زیستی تخریب شده برای مدت کوتاهی خطر ایجاد نمی کنند.
  • آیتم ها را می توان با نگه داشتن ماوس روی آیتم و فشار دادن کلید هاتبار به هاتبار متصل کرد.
  • حفظ تعادل در سطح فضای مجازی
  • گزارش صوتی تکراری از عرشه پرواز حذف شد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید