مروری بر نینتندو شگفتی برادران سوپر ماریو دایرکت اخیر دورههای مختلف، مکانیک و ویژگیهای جدید را با جزئیات بسیار ارائه کرده است. با این حال، نکته جالب این است که زمانی که پلتفرمر در مرحله نمونه سازی بود، هیچ مهلت یا ضرب الاجلی وجود نداشت.
تهیهکننده تاکاشی تزوکا به Wired گفت که میخواهد از اینکه به او گفته شود، “من این کار را انجام ندادم زیرا نمیتوانم ضربالاجل را رعایت کنم، یا نمیتوانم این کار را انجام دهم.” محری همچنین قول داد که تیم “نیمه کار” رها نشود.
تزوکا در مورد رویکرد خود به بازی گفت که در زمان انتشار اولین بازی چگونه بود: ما بازی را ارائه کردیم تا مردم بتوانند سبک بازی خود را ارائه دهند. با این حال، در حالی که بازی قدیمیتر نیاز به تسلط داشت، تیم میخواست محیطی ایجاد کند که آزادی بیشتری را فراهم کند.
نشانها بخشی از آن بودند، و همچنین برنامهای برای اجازه دادن دو یا سه در یک زمان و جابهجایی بین آنها وجود داشت. تزوکا گفت: “این فیلم حذف شد، زیرا احساس میکردید که در یک فیلم خواهید دید.” زلدا عنوان.من واقعاً احساس نکردم ماریو-ای… ماریو گیم پلی بازی بسیار ساده تر و ساده تر است. ”
با این حال، هدف روشن است. نینتندو از بازیکنان میخواهد که سطوح را دوباره امتحان کنند و آزمایش کنند. “اگر کسی یک دوره را بازی کند، آن را تمام کند، ادامه دهد و هرگز برنگردد، کمی ناراحت کننده است. همچنین می توان انتظار داشت.
شگفتی برادران سوپر ماریو این بازی در تاریخ 20 اکتبر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نینتندو همچنین یک نینتندو سوییچ ویژه – مدل OLED Mario Red Edition را در تاریخ 6 اکتبر با قیمت 349.99 دلار عرضه خواهد کرد.
نویسنده: Ravi Sinha