نینتندو همیشه از اهمیت و محبوبیت سری بازی های دو بعدی خود به خوبی آگاه بوده است. ماریو با وجود اینکه بازیهای سه بعدی همچنان موفقتر و موفقتر هستند، پلتفرمرها Super Mario Bros. U هنگامی که Wii U را در سال 2012 راه اندازی کرد، شرکت ژاپنی به وضوح تصمیم گرفت که چیزی که بعد از آن عرضه شد دو بعدی است. ماریو صرف نظر از مدت زمانی که روند توسعه به پایان می رسد، این مجموعه احتمالاً به تغییرات قابل توجهی نیاز دارد.
در واقع، در مصاحبههای اخیری که نینتندو در سری «از توسعهدهنده بپرس» منتشر کرده است، چند نفر از اعضای توسعهدهنده موارد زیر را بیان کردهاند: شگفتی برادران سوپر ماریو تیم توسعه در مورد کارت سفیدی که هنگام توسعه پلتفرمر 2 بعدی به آنها داده شد صحبت می کند. این نه تنها به این دلیل است که هیچ مهلتی در طول فرآیند تعیین نشده است (چیزی که نینتندو در گذشته درباره آن صحبت کرده است)، بلکه به دلیل خدماتی است که این شرکت ارائه کرده است. بودجه “غنی” برای توسعه.
تاکاشی تزوکا، تهیه کننده کهنه کار، می گوید: «ما می خواستیم یک بازی بسازیم که چالش برانگیزتر از همیشه باشد، بنابراین این بار دوره توسعه را تعیین نکردیم، که معمولاً قبل از شروع بازی تصمیم گیری می شود. “به منظور ایجاد چیزی واقعا لذت بخش، ما تصمیم گرفتیم آن را در طول زمان و با بودجه خوب و بدون نگرانی در مورد برنامه های تولید توسعه دهیم. به همین دلیل در ابتدا فقط یک گروه کوچک روی توسعه کار کردند.”
بعداً در این مصاحبه، تزوکا همچنین فاش کرد که بیشتر بودجه بازی به بهبود جلوههای بصری و انیمیشن اختصاص داده شده است و مدیر هنری Masanobu Sato اضافه کرد: درباره میزان منابعی که برای ساختن هر جزئیات صرف شده است. ”
بیش از 10 سال از آخرین نسخه 2 بعدی خط اصلی می گذرد ماریو با نگاهی به عنوان، مشخص است که نینتندو محدودیت های کمی برای توسعه آن قائل شده است. تعجب. باید دید که این بازی تا چه حد موفق خواهد شد تا جان تازهای به خط بازیهای دوبعدی این سری ببخشد، اما مطمئناً با توجه به همه چیزهایی که تاکنون دیدهایم امیدوارکننده به نظر میرسد.
شگفتی برادران سوپر ماریو این بازی در تاریخ 20 اکتبر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat