از سوپر ماریو سری پلتفرمهای دوبعدی اصلی این فرنچایز به سطح عناوین سه بعدی پرچمدار آن در چند دهه گذشته نرسیدهاند. برادران جدید سوپر ماریو این سری به وضوح در آینه عقب منعکس شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. شگفتی برادران سوپر ماریو هیجان زیادی در اطراف 2 بعدی با وعده های بالا وجود دارد ماریو آینده LINE بار دیگر.
ماریو شگفت انگیز ” قبل از اکران تقریباً مورد تحسین جهانی منتقدان قرار گرفت و به نظر می رسد بخش قابل توجهی از موفقیت آن به دلیل موفقیت فیلم باشد. ماریو این فرنچایز به طور مداوم به پلتفرمهای سه بعدی گره خورده است.
در مصاحبه اخیر با Ask Developer که توسط نینتندو منتشر شده است، تهیه کننده کهنه کار تاکاشی تزوکا اظهار داشت که یکی از اصلی ترین فلسفه های محرک بازی این است: ماریو شگفت انگیز توسعه برای ایجاد تجربه ای بود که: ادیسه سوپر ماریو، آزادی بیشتر و انتخاب گسترده تر را فراهم می کند و به بازیکنان در تمام سطوح مهارت امکان می دهد به روش های مختلف سرگرم شوند.
“در مقایسه با سه بعدی ماریو بازی ها، 2 بعدی ماریو تزوکا گفت: «بازی تنوع بصری کمتری دارد و ممکن است تکمیل آن دشوارتر به نظر برسد. با این حال، هنگام توسعه اپلیکیشن گوشی هوشمند به یک کشف کوچک دست یافتم. سوپر ماریو اجرا.یکی از اعضای تیم توسعه کمتر ماهر ماریو پلتفرمر به ما گفت: “من می خواهم بازی های بیشتری ببینم، اما در این نوع بازی ها خیلی خوب نیستم، بنابراین نمی توانم جلو بروم.”
او ادامه داد: «انتظار نداشتیم که اینقدر سخت باشد، بنابراین نمیدانستیم که اگر خیلی سخت باشد، از ادامه بازی دلسرد میشویم». “بنابراین ما شروع کردیم به فکر کردن در مورد اینکه چگونه میتوانیم بازیکنان را وادار به صعود کنیم. بنابراین فکر کردیم که شاید آزادی کافی نداریم. به عنوان مثال: ادیسه سوپر ماریو بازی به گونه ای طراحی شده است که هر بازیکن می تواند به پایان برسد، مهم نیست که چگونه در بازی پیشرفت می کند. ”
طراح بازی کویچی هایاشیدا گفت: “من فکر می کنم این گیم پلی با زمان مدرن اقتباس شده است. آقای تزوکا پیشنهاد کرد که ما باید از سه بعدی استفاده کنیم.” ماریو گیم پلی پلتفرمر برای کمک به بازیکنان برای رسیدن به پایان طراحی شده است، بنابراین می توان از آنها به عنوان یک نقطه مرجع استفاده کرد. ”
تزوکا در ادامه روشی شبیه به سه بعدی را توضیح داد. ماریو عنوان مانند اودیسه، ماریو شگفت انگیز بازیکنان می توانند نه تنها از مهارت های پلتفرمینگ بلکه از خلاقیت و نبوغ خود برای غلبه بر موانع و چالش ها استفاده کنند.
“احساس دو بعدی بود.” ماریو او گفت: «این بازی اغلب به عدم بخشش شهرت داشت. “در مقایسه با سه بعدی ماریو در بازی، گزینه های حرکتی کمی وجود دارد، بنابراین حتی یک زمان بندی اشتباه می تواند منجر به یک اشتباه بزرگ شود. این بازی آن را تغییر می دهد. ما آن را طوری طراحی کردیم که بازیکنان بتوانند از ایده های خود برای تسخیر بازی استفاده کنند و از مغز و همچنین مهارت های خود برای پیشرفت استفاده کنند. ”
آقای حیاشیدا در ادامه در مورد چند موضوع صحبت کرد. شگفتی برادران سوپر ماریو عناصر و سیستم های طراحی شده برای ارائه تنوع ثابت، از جمله دانه ها و اثرات شگفت انگیز، سطوح مختلف دشواری.
“با در نظر گرفتن همه اینها، ما معتقدیم که دو بعدی است ماریو او گفت: «بازیای که مربوط به زمانه باشد، بازیای است که شما میتوانید آن را به روش خود انجام دهید. «به عنوان مثال، تا کنون، 2D ماریو این بازی در قالبی انجام شده است که بازیکنان هر دوره را به ترتیب تکمیل می کنند. با این حال، در این بازی، کسانی که می خواهند خود را به چالش بکشند، می توانند از دوره دشوار شروع کنند و مبتدیان می توانند با دوره آسان شروع کنند. هر دوره همچنین دارای سطح دشواری نمایش داده شده است.
“ما همچنین روش های مورد استفاده در سه بعدی را پیاده سازی کردیم. ماریو یک بازی که در آن می توانید دوره های خاصی را با استفاده از آیتم های کلیدی جمع آوری شده باز کنید. آیتم کلیدی چیزی به نام “دانه شگفت انگیز” است. دانه های شگفت انگیز را می توان با پاک کردن هر دوره به دست آورد، اما حتی اگر نمی توانید دوره را پاک کنید، می توانید آنها را در فروشگاه پوپلین با جمع آوری سکه های گل خریداری کنید.
مدیر بازی شیرو موری گفت: “تعداد شخصیت های قابل بازی به 12 افزایش یافته است و بازیکنان اکنون می توانند آزادانه انتخاب کنند که چه توانایی هایی به شخصیت های خود اضافه کنند.”
در قسمت اول مصاحبه با توسعه دهنده، شگفتی برادران سوپر ماریو، تیم سازنده پلتفرمر دو بعدی نیز در مورد سبک بصری و انیمیشن بازی صحبت کرده و تایید کرده است که از بازی الهام گرفته نشده است. فیلم برادران سوپر ماریو. توسعه دهندگان همچنین بینشی در مورد توسعه یک بازی ارائه کردند که ظاهراً بودجه “عمیق” داشت و مجبور نبود در طول تولید ضرب الاجل را رعایت کند.
شگفتی برادران سوپر ماریو این بازی در تاریخ 20 اکتبر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat