جیسون شرایر از بلومبرگ اخیراً در مورد Rocksteady صحبت کرده است جوخه انتحار: لیگ عدالت را شکست دهیددر فوریه راه اندازی شد، اما پاسخ ناامیدکننده ای دریافت کرد. منبع ناشناس نحوه شروع پروژه را برجسته کرد و در عین حال برخی از مسائل توسعه را نیز تشریح کرد.
بر اساس گزارشها، رهبری سفتون هیل، یکی از بنیانگذاران و کارگردان، باعث ایجاد مشکلاتی در کارمندانی شد که «هفتهها یا ماهها» برای بررسی کار منتظر ماندند و توسعه را کند کرد. یک منبع گفت: «او بخشهای زیادی از فیلمنامه را کنار گذاشت و برای انتقال ایدههای در حال تکامل خود تلاش کرد، که منجر به تاخیرهایی شد که به روحیه کارکنان لطمه زد.
محتوایی که قطع شد شامل یک سیستم وسیله نقلیه بود که به بازیکنان اجازه میداد اسلحهها را به ماشینهای خود اضافه کنند و در خیابانها رانندگی کنند، حتی اگر هر شخصیت قبلاً وسیلهای برای حمل و نقل داشته باشد. اگرچه این وسیله نقلیه در بازی ظاهر شد (البته به روشی بسیار متفاوت)، Rocksteady “ماه ها آزمایش و نمونه سازی” را قبل از اینکه ایده سفارشی سازی کنار گذاشته شود، صرف کرد.
موضوع دیگر افزایش مقیاس و پیچیدگی نسبت به بازی های قبلی Rocksteady است. تعمیرات کوتاه مدت توسط مهندسان “بعدها به دلیل عقب افتادن تاریخ انتشار به یک مانع تبدیل شد.” نفخ کد همچنین باعث ایجاد مشکلاتی در فعالیتهایی شد که حتی پس از بازی مکرر احساس تازگی نداشتند.
مدیریت به کارکنان می گوید: «در نهایت، آرخام فرهنگ “مثبت سمی” که انتقاد را دفع می کند شروع به گسترش کرده است. همچنین مانند بازی های دیگر، مدیریت نیز نگران نبود. Anthem، انتقام جویان مارول، و سقوط قرمز با شکست تمام شد. برادران وارنر نیز بازخورد مثبتی ارائه کرد و انتظار داشت که این پروژه به یک «فرانچایز میلیارد دلاری» تبدیل شود.
طبق گزارش ها، کارکنان وقتی شرکت را ترک کردند (که بعداً Hundred Star Games را تشکیل دادند) هیل و واکر شوکه شدند. ناتان بارلو و داریوش صادقیان کارگردانی استودیو را بر عهده خواهند گرفت.
جوخه انتحار: لیگ عدالت را شکست دهید عملکرد همچنان ضعیف است و تعداد بازیکنان در فصل اول افزایش چندانی ندارد. با این حال، به نظر می رسد برنامه های پس از راه اندازی تغییر کرده اند و به اندازه برنامه های قبلی محتوا ارائه نمی دهند. منتظر به روز رسانی در ماه های آینده باشید.
نویسنده: Ravi Sinha