Suicide Squad: Kill the Justice League Fixes، Burn Damage Scaling و XP Exploits


استودیو Rocksteady پچ جدیدی را منتشر کرد. Suicide Squad: Kill the Justice Leagueو همانطور که وعده داده بود، یک باگ را در مقیاس آسیب سوختگی Diablo Blaze برطرف می کند. به جای مقیاس‌پذیری با دباف‌های دشمن و علاقه‌مندان به آسیب بازیکن، فقط با اولی مقیاس‌پذیر می‌شود.

با این تغییرات، Rocksteady معتقد است که بازیکنان کمتر به همان سطح تسلط برسند. تابلوهای امتیازات جدید در دسترس خواهند بود (لیدربوردهای قبلی اکنون بایگانی شده اند)، اما این وصله مقیاس سلامتی برای دشمنان در سطح تسلط 46 و بالاتر را نیز کاهش می دهد. از خود راضی نباشید، زیرا آسیبی که وارد می کنید حتی بیشتر خواهد بود.

تغییرات دیگر عبارتند از Heat Wave's Molten Skin و The Turtle's Shell shield که آسیب را به جای 100 درصد 90 درصد کاهش می دهد. علاوه بر این، ماموریت‌های Gizmo's Support Squad دیگر به بازیکنان برای از بین بردن وسایل نقلیه XP پاداش نمی‌دهند، اما آنها همچنان برای تکمیل ماموریت XP دریافت خواهند کرد. یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

Suicide Squad: Kill the Justice League موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. بررسی ما را در اینجا بررسی کنید.

Patch Notes – 14 فوریه

رفع اشکال:

  • رفع اشکالی که باعث آسیب سوختگی در مقیاس هم به طرفداران آسیب بازیکن و هم به دباف های دشمن می شد. آسیب سوختگی فقط باید توسط دباف های دشمن افزایش یابد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن Toyman می‌توانست همان افزودنی را چندین بار روی وسایل خود قرار دهد.
  • رفع اشکالی که در آن تغییرات در افزایش دنده گاهی اوقات پس از ترک یک جلسه چند نفره و پیوستن به یک جلسه تک نفره ذخیره نمی شد.

تغییرات در این نسخه:

  • کاهش آسیب پوسته مذاب موج گرما و پوسته لاک پشت از 100 درصد به 90 درصد کاهش یافته است.
  • از بین بردن وسایل نقلیه در طول ماموریت‌های Gizmo Support Squad دیگر به XP کمک نمی‌کند زیرا برخی از بازیکنان از مکانیک‌های ماموریت خاصی سوء استفاده می‌کنند. انجام ماموریت ها به شما XP می دهد.
  • رفع آسیب سوختگی باعث می شود بازیکنان کمتر به سطح تسلط قبلی برسند.
  • بنابراین، ما یک تابلوی امتیازات جدید برای اطمینان از عدالت ایجاد خواهیم کرد. اما نگران نباشید. تابلوهای امتیازات موجود بایگانی خواهند شد، بنابراین کسانی که در حال حاضر در بالای تابلوهای امتیازات هستند بدنام خواهند ماند.
  • مقیاس آسیب سوختگی رفع شد و نگرانی‌هایی در مورد برخورد با دیوار هنگام افزایش سطوح Mastery شنیده شد، بنابراین مقیاس سلامتی برای دشمنان در سطح Mastery 46 و بالاتر را کاهش دادیم.
  • برای اینکه همه چیز چالش برانگیز باشد، دشمنان در سطح تسلط 46 و بالاتر اکنون آسیب بیشتری وارد می کنند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید