به عنوان یک تیرانداز غارتگر سوم شخص با سرویس زنده، Suicide Squad: Kill the Justice League در مسیری کاملا متفاوت پیش می رود بتمن: آرکام این بازی همان بازیای بود که استودیوی Rocksteady را روی نقشه قرار داد و در حالی که طرفداران بازیهای قبلی این استودیو کاملاً در مورد انحرافات شدید آن صحبت میکردند، Rocksteady در مورد داستان میگوید: جوخه انتحاری من هنوز به فلسفه استودیو وفادار هستم.
داریوش صادقیان، مدیر محصول اخیراً در مصاحبه ای با مجله PLAY (از طریق GamesRadar) گفت: آرخام بازی، جوخه انتحاری همچنان بر داستان و شخصیتها بیش از هر چیز تاکید میکند و اضافه میکند که تا آنجا که داستان پیش میرود، این “بدون شک” “بزرگترین بازی” تاریخ Rocksteady است.
هنوز پر از DNA برای تزریق است. بتمن: آرکام او گفت: «بنیاد داستان و شخصیتهای سریال در روند ما کاملاً مرکزی است. از نظر داستانی، این قطعاً بزرگترین بازی ماست.»
این اولین بار نیست که در این مورد می شنوم Suicide Squad: Kill the Justice League از طرف توسعه دهنده ماه گذشته، Rocksteady آن را به عنوان “بزرگترین تجربه سینمایی تا کنون” معرفی کرد.
در همین حال، این استودیو ادعاهای مشابهی را برای بازیهایی که جهانهایشان تایید شده است، مطرح کرده است و اندازه متروپلیس دو برابر جهان تایید شده است. بتمن: شوالیه های آرکام نقشه شهر گاتهام
Suicide Squad: Kill the Justice League در 2 فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat