پیش فرض Still Wakes the Deep از کتاب The Thing جان کارپنتر الهام گرفته شده است


ایکس باکس برخی از الهامات بازی ترسناک آینده خود را نشان می دهد هنوز عمیق را بیدار می کند. این بازی که توسط The Chinese Room توسعه داده شده است، از رسانه های مختلف، از فیلم های کلاسیک گرفته تا رمان های علمی تخیلی و حتی دنیای واقعی الهام می گیرد.

به عنوان مثال، طراح اصلی، راب مک لاکلان، گفت که محیط دکل نفتی بازی به شدت از فیلم های ترسناک کلاسیک جان کارپنتر الهام گرفته شده است. مورد. به گفته مک لاکلان، زمین آسانسور اولیه بود هنوز عمیق را بیدار می کند بود “‘مورد“روی سکوی نفت.”

مک لاچلان همچنین در مورد ساختار آن صحبت می کند. هنوز عمیق را بیدار می کند، که به نظر می رسد از فیلم 1972 الهام گرفته است ماجراجویی پوزیدون. این فیلم الهام بخش ساختار دراماتیک است. هنوز عمیق را بیدار می کندمخصوصاً وقتی که دارای یک ساختار ترسناک باشد، جایی که بازیکن می داند قرار است اتفاقی بیفتد، اما شخصیت ها این کار را نمی کنند.

در مورد فضای بازی، لارا دادز، معاون کارگردان هنری می گوید که آنها از فیلم ترسناک 1968 الهام گرفته اند. بچه رزماری. دادز گفت که بازی از احساس ترس ناشی از تماشای یک صحنه بی‌ضرر که در آن هیچ چیز ترسناکی اتفاق نمی‌افتد، بهره می‌برد. زیرا به نظر می رسد چیزی در زیر سطح کمین کرده است.

دادز همچنین در مورد الهاماتی که از کار خود در سال 2018 گرفته است صحبت می کند. انقراض وقتی به یک ترسناک می رسید که دارای “زیبایی وحشتناک” است.دادز گفت که یکی دیگر از الهامات این فیلم، فیلم ترسناک 2019 است نیمه تابستانبه لطف استفاده از رنگ های روشن و نقش های گل در ترسیم آن.

هنوز عمیق را بیدار می کند ” قرار است در اوایل سال 2024 منتشر شود و با رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series X/S سازگار باشد. این بازی در روز اول انتشار بر روی Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. در اینجا درباره جهان سازی و جهت هنری بازی بیشتر بدانید.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید