به روز رسانی State of Decay 2: Juggernaut Edition Hordes، Sieges و موارد دیگر را اضافه می کند


آزمایشگاه مرده حالت فروپاشی 3 شاید راه زیادی باشد، اما اما State of Decay 2 ما همچنان به دریافت پشتیبانی ادامه می دهیم.از نسخه جوگرنوت پس از به‌روزرسانی 33 «حمله قلبی»، Plagueheart اکنون انبوهی از Infested را هنگام «مسخره» فرا می‌خواند.

گروه هورد تهاجم ایجاد می کند و با نزدیک شدن به پایگاه اصلی خود محاصره را آغاز می کند. هنگام ماجراجویی در منطقه طاعون، قلب طاعون خفته است، اما برخی اقدامات سطح هوشیاری آن را افزایش می دهد. پس از بیدار شدن، باید از بین برود تا افراد آلوده از ادامه حملات خود جلوگیری کنند.

بازیکنان همچنین می توانند انبوهی از عفونت ها را قبل از اینکه سخت شوند نابود کنند و رشد عفونت ها را کاهش دهند. پس از آلوده شدن، دیگر از مزایای پاسگاه دریافت نخواهید کرد. هنگام مقابله با عفونت ها، می توانید انتظار داشته باشید که Juggernaut و Feral به طور کلی زامبی های بیشتری داشته باشند. فریادها اساساً ترافیک را هدایت می کنند، بنابراین ابتدا آنها را هدف قرار دهید.

یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید. State of Decay 2: Juggernaut Edition در ایکس باکس وان و رایانه شخصی موجود است و از رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه در Xbox Series X/S پشتیبانی می کند.

به روز رسانی 33: حمله قلبی

جزئیات را به روز کنید

آفت قلب

  • اکنون تمام قلب های طاعون در یک نقشه خاص به حالت خفته در می آیند. یعنی فعالانه به دنبال یافتن و تخریب پایگاه نیستند.اما آنها برای همیشه خاموش نمی مانند
  • Dormant/Awakened Plague Hearts هر کدام نماد خود را روی نقشه و منوها دارند
  • همانطور که منطقه طاعون را کاوش می کنید، اقدامات خاصی هوشیاری قلب طاعون را افزایش می دهد تا زمانی که به طور کامل “بیدار شود” و شروع به ارسال انبوهی از Infested کند.
  • هنگامی که Plague Heart بیدار می شود، شروع به فرستادن انبوهی از Infested برای ایجاد و تقویت سایت آلوده در مسیر خود به سمت پایگاه می کند. قلب های طاعون بیدار دیگر هرگز خاموش نخواهند شد و باید نابود شوند
  • نابود کردن قلب طاعون پس از بیداری باعث همه چیز می شود عفونت ها در طول زمان پوسیدگی ایجاد کردند، قدرت و زامبی ها را از دست دادند و خود به خود ناپدید شدند.

هورد آلوده

  • Awakened Plaguehearts به صورت دوره ای شروع به ارسال انبوهی از آلوده به جهان می کنند
  • پس از رسیدن به یک مکان غیر آلوده، یک گروه ترکی آلوده یک عفونت جدید ایجاد می کند، و در واقع یک پاسگاه گروهی ایجاد می کند.
  • با رسیدن به مکان آلوده فعلی، هورد آلوده شدت آلودگی خود را افزایش می دهد و آن را با زامبی های بیشتری تقویت می کند.
  • عفونت‌ها همچنین می‌توانند انبوهی از عفونت‌ها را ایجاد کنند، اما شدت کمتری دارند زیرا برخی از زامبی‌ها فریادگران را برمی‌دارند و آنها را به مکان‌های جدید تعقیب می‌کنند.
  • اگر یک پاسگاه متعلق به بازیکن نقض شود، هدیه‌های فعال غیرفعال می‌شوند تا زمانی که این رخنه پاک شود.
  • انبوهی آلوده را قبل از رسیدن به مقصد نابود کنید و سرعت گسترش عفونت را کاهش دهید.
  • سر و صدا بیشتر عفونت ها سریعتر در قاعده رشد کرده و گسترش می یابند. پیدا کردن و رسیدن هورد به یک پایگاه ساکت بیشتر طول می کشد.

شیوع

  • هنگامی که عفونت ایجاد می شود، یک عدد نشان دهنده سطح شدت بالای آن نمایش داده می شود. عفونت‌های با شدت بالاتر زامبی‌های بیشتری را تولید می‌کنند و در نهایت افراد عجیب و غریب خطرناکی مانند Feral و Juggernaut را جذب می‌کنند.
  • کشتن عجایب غیر فریاد در مکان‌های تهاجم اکنون باعث غارت می‌شود
  • فریادزنان عفونت را از طرف Plague Heart کنترل می کنند، بنابراین کشتن همه فریادزنان موجود در عفونت فوراً آن را از بین می برد.
  • سطوح شدت عفونت با تعداد فریادگران حاضر مرتبط است، بنابراین شما همیشه می دانید که در هر شدت به دنبال چند فریادگر باشید.
  • سطح شدت برای هر گروه از مبتلایان که به منطقه آلوده می رسند افزایش می یابد
  • هر بار که گروه طاعون طاعون را ترک می کند، سطح شدت کاهش می یابد.
  • هنگامی که قلب طاعون کنترل کننده عفونت (که با برجسته کردن عفونت بر روی نقشه مشخص می شود) از بین می رود، سطح شدت آن عفونت به مرور زمان به 0 کاهش می یابد و در نهایت به خودی خود پاک می شود.
  • هجوم همچنین باعث افزایش تراکم زامبی ها در اطراف شما می شود.

سایت محاصره

  • هنگامی که یک گروه ترکی مهاجم به یک مکان قابل دسترسی نزدیک به پایگاه شما می رسد تا مستقیماً به هورد حمله کند، ممکن است به جای یک حمله معمولی، یک سایت محاصره ایجاد کند. سایت های محاصره شده مانند نقاط نفوذ نیز تقویت شده اند و می توانند جدی تر باشند
  • تا زمانی که سایت‌های محاصره وجود دارد، فرصتی برای محاصره وجود دارد، که در نتیجه یک گروه محاصره‌ای از تمام سایت‌های محاصره فعال در پایگاه شما راه اندازی می‌شود. این کار شدت محل محاصره را کاهش می دهد، شبیه به نفوذ.
  • انبوهی از محاصره به صورت امواج آزاد می شوند تا زمانی که تمام سایت های محاصره به شدت 0 برسند و از بین بروند (یا سایت های محاصره به صورت دستی نابود شوند).
  • احتمال محاصره با تهدید پایگاه نشان داده می شود. هم تعداد سایت های محاصره و هم شدت آنها تهدید را افزایش می دهد. تهدید بالاتر به معنای محاصره طولانی تر و سخت تر است
  • سایت های Siege را می توان قبل از شروع محاصره مورد حمله قرار داد و از بین برد، مشابه Infected.
    کشتن همه فریادگران حاضر نیز به طور خودکار سایت محاصره را پاک می کند

محاصره

  • حملات محاصره اکنون می توانند بر اساس سطح تهدید فعلی آغاز شوند (تهدید بالاتر به معنای شانس و دشواری بالاتر است)
  • خود محاصره زمان بیشتری برای شروع نیاز دارد و انبوهی از محاصره در نزدیکی بیرون پایگاه جمع می شوند تا زمانی که تصمیم به حمله بگیرند.
  • برخلاف عفونت‌ها که با کاهش سطح شدت ضعیف می‌شوند، امواج انبوهی از محاصره‌ای که توسط یک محل محاصره آزاد می‌شوند به ترتیب از ساده‌ترین به سخت‌ترین شروع می‌شوند.
  • Siege Horde چه در آنجا باشید چه نباشید به پایگاه شما حمله خواهد کرد. پس از شروع، محاصره تنها زمانی پایان می‌یابد که همه مکان‌های محاصره تخریب یا تخلیه شوند.
  • اگر هیچ شخصیت فعالی وجود نداشت و در طول موج مشارکت نمی‌کردید، یک اعلان نتیجه محاصره را مشاهده می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد که بازماندگان بدون شما چگونه کار کردند.
  • نتایج محاصره به طور تصادفی بر اساس محل محاصره و دشواری انتخاب شده اعمال می شود، اما هرگز خوب نیست. اعم از بازماندگان مجروح گرفته تا آسیب به تاسیسات و فراتر از آن.
  • رسیدن به پایگاه در هر زمانی در حین محاصره، نتیجه محاصره را برای آن موج و موجی که در آن قرار دارید حذف می کند.
  • حتی اگر چند موج را از دست بدهید، می توانید دیر برسید و روز را نجات دهید – اگر قبل از پایان آن موج برسید، همه عواقب متوقف می شود
  • بر اساس هر موج محاصره ای که بازیکن در آن شرکت کرده است، در پایان محاصره، پرستیژ به بازیکن تعلق می گیرد.

فرمان رادیویی

  • تو در این تنها نیستی. از رادیو می توان برای فرستادن بازماندگان از جامعه برای کمک به مقابله با بیماری همه گیر در حالی که روی مسائل دیگر کار می کنید استفاده کرد.
  • فراخوان “Scout All Infstations” سوخت مصرف می کند در ازای نجات یافتگانی که در اطراف می دوند و عفونت های جدیدی را پیدا می کنند که ممکن است از آنها مطلع نباشید.
  • فراخوان «حذف هجوم‌های اطراف» با حذف خودکار هجوم‌ها از روی نقشه به کاهش مقداری از تکثیر کمک می‌کند.

دفاع پاسگاه

  • مشابه فرمان رادیویی، پاسگاه‌ها نیز می‌توانند برای مقابله با متجاوزان با فعال کردن دفاع پاسگاه استفاده شوند. دفاع از این پاسگاه ها پرهزینه و زمان بر است، اما زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند، می توانند یک استراتژی منحصر به فرد برای جلوگیری از گسترش عفونت ارائه دهند.
  • مین‌های آتش‌زا، زمانی که در پاسگاه‌ها در مسیرهای هوردی که اغلب در حال حرکت هستند فعال می‌شوند، پس از ورود به یک منطقه امن، مین‌ها را همراه با زامبی‌های اطراف به‌طور خودکار منفجر می‌کنند و از گسترش عفونت جلوگیری می‌کنند.
  • طعمه هجومی، هنگامی که در یک پاسگاه فعال می شود، انبوهی از مزاحمان را که وارد محدوده شناسایی پاسگاه فعال شده اند را جذب می کند و مسیر آنها را تغییر می دهد.
    همچنین با وادار کردن انبوهی از گروه‌ها به هدف قرار دادن پاسگاه تا زمانی که پاسگاه مورد حمله قرار گیرد، مهاجمان داخل محدوده نابود شوند یا محدودیت زمانی منقضی شود، متجاوزان موجود در محدوده را از بین می‌برد.
  • فعال کردن Plague Disruptor در یک پاسگاه برج سلولی، حساسیت قلب طاعون را نسبت به اقداماتی که به بیداری آنها کمک می کند، بسیار کاهش می دهد.
  • شناور کردن بر روی یک پایگاه خانگی یا پاسگاه، محدوده جستجوی آنها را نشان می دهد.انبوهی آلوده که از این محدوده های شناسایی، انبوهی های اطراف و افراد عجیب و غریب عبور می کنند اکنون به بازیکن اطلاع داده می شوند و نمادهای آنها به نقشه اضافه می شود.

رفع کیفیت زندگی:

  • کاراکترهای مشغول اکنون در صفحه سلسله مراتب جامعه هنگام تغییر کاراکترها به این صورت برچسب گذاری می شوند
  • خودروهای بزرگتر فضای صندوق عقب بیشتری دارند
  • اکنون می توان کیت کمک های اولیه را یکی یکی انداخت
  • افزایش زاویه دید عمودی هنگام دستکاری دوربین

رفع اشکال:

  • Feral می تواند دوباره در Daybreak از دیوارها بالا برود
  • برخی از جوامعی که زیر بار خراب می‌شدند، اکنون باید به حالت قابل استفاده بازگردانده شوند زیرا دیگر خراب نمی‌شوند.
  • استفاده از باند داخل ظرف دیگر باعث وقفه در بسته شدن ظرف نمی شود
  • اکنون کالیبرها به درستی در تب Ranged Weapons و مهمات در Supply Locker دسته بندی می شوند.
  • صدای صفحه ایجاد انجمن دیگر توسط بازیکنان تکرار یا اسپم نمی شود
  • نقشه‌برداری کلید را برای ارسال اعضای انجمن به استخرهای قدیمی تنظیم کرد و مشکلی را برطرف کرد که در آن سایر اقدامات می‌توانست به همان کلید متصل شود.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید