عناوین استودیو بازی Bethesda دارای تاریخچه و سنت روایی طولانی در بهشت بودن برای جامعه مودینگ هستند و عناوین منتشر شده توسط این استودیو در نتیجه کارهایی که جامعه با استفاده از ابزارهای مودینگ ایجاد می کند باورنکردنی هستند. زنده باشید. به طور طبیعی، میدان ستاره به نظر می رسد این سنت ادامه خواهد داشت.
اوایل امسال، میدان ستاره کارگردان تاد هاوارد گفت که بازی RPG فضاپیمایی «بهشت موددرها» خواهد بود، اما دقیقاً تا کجا میتوانیم انتظار چنین چیزی را داشته باشیم؟ خب، در یک پرسش و پاسخ اخیر در کانال توییچ آلمانی Bethesda، معاون ارشد ارتباطات و بازاریابی جهانی، پیت هاینز ، نکته جالبی را در این مورد بیان کرد. ظاهرا استارفیلد ابزارهای مودینگ به بازیکنان این امکان را میدهند که تمام سیارههای خود را بسازند.
هاینز گفت: «چرا سیاره نمی سازیم؟»
پس تا کی تا زمانی که کسی همه چیز را از نو خلق کند اسکایریم در یک سیاره میدان ستارهبا توجه به آنچه BGS تاکنون در مورد این بازی گفته است، به نظر می رسد ابزارهای مودینگ نسبت به هر بازی دیگری که استودیو تا به امروز ساخته است، انعطاف و آزادی بیشتری را فراهم می کند. این واقعا چیزی می گوید. امیدوارم بازی های RPG علمی تخیلی بتوانند به این وعده عمل کنند.
میدان ستاره در تاریخ 6 سپتامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و دسترسی زودهنگام آن برای 31 آگوست تنظیم شده است. می توانید زمان دقیق انتشار جهانی را در اینجا بررسی کنید.
نویسنده: Shubhankar Parijat