پیت هاینز از Bethesda می‌گوید استودیو Starfield آزادی بازیکن را بر ساخت «باگ‌های کمتر، بازی‌های خطرناک‌تر» اولویت می‌دهد.


عناوین استودیو بازی Bethesda همیشه به عنوان بازی‌های خشن و باگ از نظر فنی شهرت داشته‌اند. میدان ستاره این به وضوح پرطرفدارترین بازی BGS است که در مدت زمان طولانی منتشر شده است، اما هنوز هم مشکلات فنی خود را دارد.

اما چرا خصلت‌های اغلب خنده‌دار همراه با بازی‌های توسعه‌دهنده هنوز وجود دارند؟خب، به گفته معاون ارشد ارتباطات و بازاریابی جهانی Bethesda، اولویت‌های استودیو متفاوت است، زیرا وجود دارد.

هاینز در مصاحبه اخیر خود با GamesIndustry گفت که شعار استودیوی بازی سازی Bethesda این نیست که بازی های کم خطرتر با باگ های کمتر بسازد، بلکه ساخت بازی هایی است که آزادی بازیکن را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش قائل است. مسائل فنی اغلب مشکل ساز هستند، اما به موازات آن، BGS است. آنها را مخل تجارت نمی داند.

هاینز گفت: «ما هرج و مرج را می پذیریم. اگر بخواهیم می‌توانیم بازی‌ها را ایمن‌تر، کم‌تر و پرخطرتر کنیم. اما چیزی که سعی می‌کنیم بر آن تاکید کنیم آزادی بازیکن است. چند چیز کوچک اینجا و آنجا وجود خواهد داشت که ممکن است کمی بیش از حد به آن نزدیک شود، اما ما هنوز آزادی را که به دست می آورید و آنچه به خاطر آن اتفاق می افتد را دوست داشته باشید و بپذیرید.

“البته اشکالاتی وجود دارد، اما آیا آنها از تجربه شما کاسته می شوند؟ یا آیا یک بازی ثابت و سرگرم کننده دارید که نمی توانید از بازی و آزمایش با آن دست بردارید؟”

در بررسی ما، میدان ستاره، به این قطعه امتیاز ۱۰/۱۰ دادیم و گفتیم: میدان ستاره این ژانر و رسانه خود را به روش های بی شماری بالا برد، درست همانطور که بهترین اجداد توسعه یافته توسط Bethesda در آن زمان انجام دادند. ” بازبینی کامل را اینجا بخوانید.

میدان ستاره در زمان دسترسی زودهنگام برای دارندگان نسخه Premium و Constellation در دسترس است، در تاریخ 6 سپتامبر در سراسر جهان برای Xbox Series X/S و PC عرضه می شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید