برنامهها در توسعه بازی دائماً تغییر میکنند، بنابراین برخی از محتوایی که تیم شما ماهها یا حتی سالها از منابع خود را صرف آن کرده است، ممکن است به نسخه نهایی نرسد. میدان ستاره حتی یک چرخه توسعه هشت ساله نیز تفاوتی ندارد. کارگردان تاد هاوارد در صحبت با تد پرایس در پادکست نوت بوک AIAS Game Maker تاکید کرد که سیارات بازی قبلاً اثرات محیطی شدیدتری داشتند.
که در میدان ستاره، می تواند در برابر انواع مختلفی از اثرات مانند تشعشع و گرما مقاوم باشد. سیستم آسیب زیست محیطی در ابتدا پیچیده تر و “به شدت مجازات” بود. “بنابراین ما به تلاش ادامه دادیم تا ببینیم این رنج ها کجا رخ می دهد. ما به تلاش برای تنظیم آن ادامه دادیم… ما به نقطه ای رسیدیم که در حال تنظیم آن بودیم، و شما می توانید آنها را تنظیم کنید. ما باید آن را برطرف کنیم. در پایان. در روز، کاری که ما انجام دادهایم این است که سیستم پیچیدهای را که درک آن برای بازیکنان دشوار است، به شدت تضعیف میکند.”
همانطور که پیداست، اگرچه مهم بود، اما “فقط کمی” بود و دانستن اینکه شما از Affliction رنج میبرید، “بیشتر از یک نتیجه عادی بازی آزاردهنده است.” “من به طور کلی صحبت می کنم، اما منظورم این است که این بود، اجازه دهید آن را کاهش دهیم، زیرا اگر آن را تا آخر بیاورید، بیشتر از سیستم های گیم پلی روی صفحه نمایش داده می شود.” برنامه آماده سازی بود. لباس های فضایی متعدد برای سیارات با سطح تشعشع بالا یا سیارات سرد.
هاوارد گفت: «مردم طوری بازی میکنند که انگار واقعاً به آن فکر نمیکنند. هیچ چیزی تایید نشده است، اما ممکن است در آینده به آن رسیدگی شود. شاید دوباره به حالت بقا تبدیل شود، که جزء اصلی بسیاری از عناوین بتسدا است، اما زمان مشخص خواهد کرد.
با وجود همه این تغییرات، میدان ستاره با بیش از 10 میلیون بازیکن، موفقیت بزرگی برای Bethesda باقی مانده است. این بازی روی Xbox Series X/S و PC در دسترس است و همچنین میتوان آن را روی Game Pass بازی کرد. بررسی ما را در اینجا بررسی کنید.
نویسنده: Ravi Sinha