پیت هاینز تنها جدایی بزرگ از Bethesda Softworks نیست. ویل شن، طراح اصلی کوئست و مدیر طراحی میدان ستارهاعلام کرد که استودیو را ترک خواهند کرد. او به استودیوی Something Weird Games میپیوندد که استعدادهای سابق BioWare، Bethesda و Obsidian Entertainment را گرد هم میآورد تا روی: ویلسون بخوان، اولین RPG آنها.
شن در مصاحبه ای با توسعه دهندگان بازی گفت که به عنوان رابط بین تیم های طراحی و روایت Something Weird عمل خواهد کرد. او همچنین در چند سال آینده به تکامل فناوری استودیو کمک خواهد کرد. نکته خوب در مورد یک تیم مستقر و یک مجموعه ابزار تثبیت شده این است که شما در حال حاضر یک زبان مشترک دارید، اما یکی از چیزهای هیجان انگیز در مورد استفاده از یک مجموعه ابزار جدید در یک مکان جدید این است که می توانید آن زبان را با هم ترکیب کنید. شتاب ایجاد کنید و این کار را با افراد زیادی انجام دهید.
Momentum در توسعه بازی بسیار مهم است. شگفتانگیز است که وقتی همه آن انرژی را احساس میکنند، چقدر میتوانید در مدت زمان کوتاهی به انجام برسانید. تیمها میتوانند در حالت جریان قرار بگیرند، این به شما این حس را میدهد که یک پروژه واقعاً چه زمانی در حال انجام است. و به سرعت حرکت می کند.»
بازی Something Weird Games توسط جف گاردینر تاسیس شد. Fallout 3, Fallout 4, Elder Scrolls 4: Oblivion, Elder Scrolls 5: Skyrim و غیره. این بازی در مراسم افتتاحیه شبانه گیمزکام سال گذشته اعلام شد. ویلسون بخوان یک RPG و “بازی” جهان باز است.
این فیلم در پرتغال می گذرد و دارای انتخاب ها و پیامدها، درختان گفتگو و حتی یک راوی غیرقابل اعتماد است. تاریخ انتشار و پلتفرم هنوز اعلام نشده است، اما مراقب جزئیات بیشتری باشید که در ماه های آینده (و احتمالاً سال های آینده) اعلام می شود.
نویسنده: Ravi Sinha